Tjohooooo.....

image924


image922


image923


Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej snygging!!! Se så fräsch din fru är Tobbe när hon inte sover bort sitt liv, men du får väl sova hos din mamma på helgerna!!! Vet du vad Joel gjorde alldeles nyss, joo, jag sa till honom:- Kom får du se på moster Pia. Han kom och så vinkade han till dig på bilden...... Gulligt, eller hur!? Kram Kram.


2008-02-09 @ 14:49:31

Postat av: Marianne

Pia, vem har du gjort dig snygg för. Jag förstår inte hur det går till: Du blir alltid supersnygg på alla foton medan ag bara ser ut som något katten släpat in. Kanske grundmaterialet som är fel?
Du är i alla fall super, super snygg. Ska jag gratta dig eller Tobbe till en tusig fru?


2008-02-09 @ 15:42:04

Postat av: Marianne

PS.
Jag är super, duper nöjd med mitt nya bokföringsprogram. Det är jättekuuuuul! Är det ingen mer som behöver hjälp. Tar gärna några fler kunder.
Det gör väl inget att jag gör reklam här. Och du Linda det blir ju lite fler inlägg då.


2008-02-09 @ 15:44:09

Postat av: Linda

Heja Marianne, nu kör vi så det ryker!!!!


2008-02-09 @ 18:41:02

Postat av: Tobbe

Jepp,
Snyggast i stan.
och bara min och cattis.

Marianne, angående reklam, har du tecknat sponsor avtal med Pia ännu?

kommentar nr 999


2008-02-09 @ 19:58:12

Postat av: Maj-Britt

Hurra hååååååär kommer kommertar nr 1000 hurra hurra jag vann vad säger ni nu gammal dam gör så gott hon kan hon viner hela dan. Tack
för att ni förgyllde några timmar på lördagen för mig. Kramis i massor från mig


2008-02-09 @ 20:17:28

Postat av: Maie

Tobbe. du menar att Pia sponsrar mig? Det låter bra. Vad tycker du är skäligt?


2008-02-09 @ 21:16:03

Postat av: Marianne

Å inte var det Maie som skrev det utan jag, ni vet vem. Hon har förstås varit på min dator.


2008-02-09 @ 21:18:13

Postat av: Tobbe

Melodifestival, vilket öken.
Christer Sjögren.....
No comments


2008-02-09 @ 21:28:34

Postat av: Linda

Håller med dig Tobbe. Från Amy Diamond till Christer Sjögren. HALÅÅÅÅÅÅÅÅ.


2008-02-09 @ 21:38:38

Postat av: Linda

Var är Bir idag? Vi har inte fått någon rapport....


2008-02-09 @ 21:40:07

Postat av: Fredrik

jobbat jobbat och jobbat!

2008-02-10 @ 00:33:46

Postat av: Vindruvan

Moster Pia vinkar tillbaka till Joel!
Sötnos där!

Tack för komplimangerna förreten!
Det stämmer inte att jag alltid blir snygg på bild utan sanningen är den att jag ger tillåtelse att bli fotad om jag vet att jag gjort mig lite iordning.
Hade ju inte gärna publicerat en nyvaken bild så som jag sitter just nu vid datorn till exempel.

Du får göra hur mycket reklam du vill på min blogg Marianne, men problemet är ju att jag inte skrivet om mode, inredning, smink osv....vilket gör att läsarkretsen kanske inte är så jättestor hos mig som den säkert är hos andra.
Men visst ser jag att det finns en del okända läsare som inte har gjort sig till känna ännu.

Kul att se melodifestivalen, men några höjdarbidrag var det ju inte med denna gången.
Christer Sjögren i "bra" i sin gengre (betyder INTE att jag gillar honom) men för sjutton håll dig kvar där då för i melodifestivalsammanhang hör du definitivt inte hemma, jag var spyfärdig när han gick direkt till final.....detta är inte sant va´???

Ha dé!

Kramisar / Vindruvan


2008-02-10 @ 08:21:04

Postat av: Ritva

Försöker Christer Sjögren vara en ny Tom Jones? Här finns en till som var spyfärdig. Vi försökte lista ut om han har lyft sig??


2008-02-10 @ 10:55:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0