Tvättstugan


Idag har jag bokat tvättstugan och är snart klar......
.....det känns som hundra år sen som man var tvungen att boka tvätt tid.
Det har funkat bra i allafall, det verkar som att det inte är kaos som gäller
där nere och det är ju skönt, för det värsta som finns är när tvättsugan inte funkar.

image838

Tror att jag ska kasta på mig träningskläderna nu snart, möblera om i vardagsrummet och
göra ett träningspass, det tror jag inte skulle skada, eller vad tror du?

Har ni tänkt på att det är fredag!!!
Vart tog veckan vägen??

image839

/ Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Linda

Självklart har jag observerat att det är FREDAG!!! En sån sak får man inte missa. Jag börjar fundera lite på om det är dax för 1000-jubileum snart, eller hur Marianne?! Trevlig helg allihopa. Kram Linda.


2008-02-01 @ 11:23:52

Postat av: Marianne

Ja jag har också undrat över det Linda. Du har väl inte glämt bort det? Förstår att du inte vill säga om det är nära eller långt bort.


2008-02-01 @ 12:12:00

Postat av: Vindruvan

Näääää, självklart säger jag inte ett pip om när det kan vara dags, för då kommer ni bara ligga och lura i vassen....inga kommentarer på länge och sen slå till när det är dags.
Och så kan vi ju inte ha det, nääää....underhållning även från eran sida hela tiden.....annars e´ ja´inte mé
så det så!!!!

Kramisar / Vindruvan


2008-02-01 @ 12:16:19

Postat av: Caroline

Hejsan!

Vilken härlig promenad du verkar ha haft igår. Håller med om att Stockholm är något speciellt. Härligt med fredag idag. Dennis och jag ska faktiskt gå ut och äta och sedan på bio, det gäller ju att passa på innan bebisen kommer. Gustav ska sova över hos farmor och farfar med sina kusiner, så han får nog oxå skoj.

Hoppas du får en fortsatt bra fredag!

Kram C


2008-02-01 @ 12:43:47

Postat av: Vindruvan

åååh, vad roligt och underbart det låter att bara kunna bry sig om varandra med god mat och bio, det var väl ett tag sen som ni hade möjlighet att göra något mysigt på tu man hand bara du och Dennis??
Njut jag säger bara njut!!!!
Vem vet när den stunden kommer igen, snart är det fullt upp med blöjbyten, barnskrik och annat stoj hemma hos er.
Vad ska ni se för film?
Jag önskar er en riktigt trevlig fredag med bara innehållande mys-pys....hehehe....

Självklart önskar jag att ni andra också ser till att mys-pysa, med eller utan barn, lika mysigt!!!

Kramisar / Vindruvan


2008-02-01 @ 12:52:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0