Vårkänslor




 

Druvans svägerska gör premiär som gästbloggare.

image974



Efter att ha varit flitig med kommentarerna på Druvans blogg så har jag idag, denna första riktiga vårdag, då man riktigt känner att livsandarna återvänder efter en grå, trist vinter, fått äran att vara gästbloggare.

Här i Stockholm strålar solen från en nästintill molnfri himmel. Det doftar vår.


Vad kan då vara bättre än att jag, Marianne,  passar på att göra lite reklam för min nystartade bokföringsbyrå, Sjöstadens Bokföringshjälp.


Efter mångårig erfarenhet av redovisning och bokslutsarbete arbetar jag sedan ett tag som egenföretagare med det roligaste jag vet, bokföring, boksluts- och budgetarbete, med Bostadsrättsföreningar och småföretagare som specialitet.


Jag erbjuder konkurrenskraftiga priser, utan att ge avkall på kvalité. Fakturerar inte per timme utan för antalet transaktioner i bokföringsprogrammet.

Enklast når du mig genom att lägga in en kommentar här på Druvans blogg eller så kan du maila direkt till

[email protected]

Välkommen!!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Marianne. Trevligt att se dig!


2008-02-13 @ 18:12:05

Postat av: Marianne

Hej Linda
Åh vad bra att det är nån som skriver här idag. Verkar som om jag skrämt bort alla.


2008-02-13 @ 20:33:31

Postat av: Vindruvan

Nej nej jag är här!
Jag fastnade i min srapbooking värld.

Tack för en jätte trevlig eftermiddag med dig, du
och Melker livade upp min dag.

Kramisar / Vindruvan


2008-02-13 @ 20:52:42

Postat av: Bir

Jag är oxå här. Vad är srapbooking?


2008-02-13 @ 21:32:58

Postat av: Vindruvan

Scrapbooking är när du gestaltar fotosidor i ditt fotoalbum med olika slags pysselverktyg och materiel.
Nu håller jag än så länge inte på med fotoalbum och heller inte med album att hålla i handen.
Utan mitt intresse har väcks att gestalta sidor på datorn med hjälp av digital scrapbooking.
Kolla in jubileumssidan med din 1000:e kommentar, Gittan, det var mitt första alster...yooohooo...alltså är jag bara på nybörjarstadiet ännu.
Som ni vet pysslar jag väldigt gärna med papper och olika materiel och tekniker och det kan man väl kalla en slags scrapbooking.
Förstår du vad jag menar?
Är ju inte direkt så bra på att förklara, men fråga igen om du undrar över något.

Kramisar / Vindruvan


2008-02-13 @ 22:05:47

Postat av: Bir

Jag fattar. Det blir ju jättebra men det brukar det ju bli när du pysslar.


2008-02-13 @ 22:42:45


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0