Bensinpriset


image670

Bensinpriset nuförtiden e´ ju ohyggligt dyrt så jag har "fiffilurat" lite på det där hur man kan lösa saken på bästa sätt.
Jag kom då på att varför inte använda bilen som en sparkcykel istället?
Det är ju energisnålt till tusen, sparar kraftigt på miljön samtidigt som plånboken kan börja le igen.
Jamen hörrni e´ inte det lösningen på flera av problemen?
Kolla in här, hur enkelt som helst..........
.......hmmmm.......erkänner att det kanske blir lite jobbigt på slutet innan Stockholms skylten dyker upp när man ska åka till Sverige........hmmm.......

image669

På tal om cykel.
För Er som är lite leksugna och inte har något vettigare att göra just nu.
(Själv kämpar jag med att få upp värmen i fingrarna så jag övade lite på stackarn på cykeln.)

Ni kan kolla in den här länken.

http://www.tredz.co.uk/Game.asp


Hur långt kan du skicka iväg cyklisten??

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar /

image671




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Eller saa kan man koepa en BMW diesel, 3 model. Drar bara 5 liter/100 km paa motorvaeg med full last.


2008-01-15 @ 14:30:11

Postat av: Vindruvan

Assååå.....
Du var inte sugen på att sparka dig fram till Stockholm, Tobbe???
LATMASK!!!!

Kramis din Druva


2008-01-15 @ 14:36:15

Postat av: Marianne

Hallå där. Vad har jag gjort senaste kvarten? Ja just det försökt kicka iväg cyklisten lååååååååångt. Rekord 781 m! Vad har ni? Det tog ett tag att få iväg honom och att inte få honom att köra huvudet i sanden. Tänk så lättroad man är. Meeen. Det är just det. Jag ska ju JOBBA.


2008-01-15 @ 14:51:41

Postat av: tobbe

1313 meter


2008-01-15 @ 15:02:04

Postat av: Vindruvan

Braaaaa!!!
Du har rekordet Marianne!
Jag kom upp i 706 meter som längst.
Tur att du e´ lika lättroad som jag, är väl därför vi kommer så bra överens du och jag.
Undrar om någon kan slå rekordet?

Kramis Vindruvan


2008-01-15 @ 15:04:03

Postat av: Vindruvan

Tobbe!
Dina siffror gills inte för du har spelat det här innan det ens kom upp på min blogg så du får börja om helt enkelt!!


2008-01-15 @ 15:05:59

Postat av: Marianne

Jag är fast hos den stackars cyklisten. Men har inte slagit mitt eget rekord än.
Har ni fått någon värme än eller är det fortfarande tätt intill som gäller?


2008-01-15 @ 18:19:45

Postat av: Vindruvan

.....hehehe.....
Tätt intill gäller fortfarande ;-)
Har varit ute och åkt med bilen en vända alldeles nyss för att få igång någon som helst blodcirkulation. Men man märker att det börjar hända något med värmen nu, den kommer mer och mer. Så visst det finns hopp. Varmvattnet är i full gång.

Roligt att cyklisten roar dig, Marianne.
Men han är rätt mör nu va?

Kramis Druvan


2008-01-15 @ 19:22:58

Postat av: Ritva Hellberg

Min hjärna har nog inte hämtat sig från Jet lagg eller sen har jag fått någon konstig virus från hemkomna grabbar. Jag får inte spelet att fungera! Familjens dataexpert är i bassängen ½ timme till och sedan är det sovdags. Stefan och Jens sover redan! prat om viruser lill fröken har blivit alldeles vild efter familjens återförening. Vi hade så lungt och tyst förra veckan.
Kan berätta att efter 2 veckor i solen och massor med nya kläder strykning kändes plötsligt roligt. Antar att känslan är övergående och jag återgår till mentala strykningen snart igen.
Vattengympan fick mig bli sugen att träna igen. Igår var premiär efte r2 års uppehåll. Massor med nyvakna musklar håller mig
nu sällskap.


2008-01-15 @ 21:17:50


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0