Blind är bara förnamnet

image820

Var är strykjärnet???
Springer runt som en tok i lägenheten och letar, men hittar det inte.
Så nu börjar jag att fundera på allvar att skaffa glasögon.
Har försökt länge att undvika mitt problem, men inser själv att nu
går det nog inte längre......jag menar kan man inte hitta ett strykjärn i hemmet
då är nog synen rätt körd i botten.
Skulle behöva hjälp att leta.....
.....och skulle även behöva hjälp att prova ut snygga glasögon.
Vem kan hjälpa mig?????

image821

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Jag har letat och letat och känt mig riktigt frustrerad över att jag inte hittar strykjärnet, men någon minut efter att jag gjorde inlägget så hittade jag det.
Vet ni var det stod???
I medicin skåpet!!!!!
Hur sjutton kan man komma på tanken att ställa in det där? Inte undra på att jag inte hittade det, herregud så dumt.
Ja spelar kanske ingen roll nu för det är funnet och jag kan stryka.

Kram / Vindruvan


2008-01-30 @ 16:20:44

Postat av: Ritva

Här är jag!
Jag har haft fullt upp med arbete , ny frys och kyl och barnen. Fick även migrän efter allt och bara orkade inte närma mig datorn.
Nu är jag nyfiken. Var är du vindruvan. Närmare mig
än på länge kanske. Väntar på kontakt. Du får mail snart.
Sedan kan vi ta det här med strykjärn. Först och främst behöver man inte strykjärn vid mental strykning. Mer träning behövs för dig alltså. Och när man börjar placera/ hitta saker i konstiga ställen är man stressad= har för mycket runt om sig och behöver ta en fika med sin egen demensdoktor som kan utesluta demens. Jag tror att en minisemla är väldigt nyttig. Hjärnan behöver nämligen fett och lite koffein i form av cappucino.
Väntar på besked!


2008-01-30 @ 18:45:57

Postat av: Vindruvan

Hej Ritva!

Det var ju förväl att du dök upp här till slut, har ju undrat, men nu förstår jag varför.

Ja jag behöver definitivt mer övning vad mental strykning beträffar!!
Nog för att minnet inte är det bästa hos mig och stressen gör sig till känna titt som oftast, men jag måste tillägga att det var varken Tobbe eller jag som hade placerat strykjärnet i medicinskåpet, så galna är varken han eller jag.
Nä det är förmodligen de som förvaltar vår lägenhet som har så geniala ideér.

Det till trots behöver jag naturligtvis fika med min demensdoktor, fett och koffein låter som bra ingredienser för hjärnan....eller???

Ska skicka mail till dig, det kommer var lugn!

Kramisar Vindruvan


2008-02-01 @ 08:14:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0