Dagens outfit - pyjamas

image674

Hej allihopa!

Idag höll det nästan på att bli pyjamas-race i Wurmtal igen.
Inte för att jag hade min nattliga out-fit på mig men min vän Angelika hade det, hon hade missat att vi bytte ut vår prommis dag mot en annan dag.
Sån´t som händer, det är inte alltid hjärnan är i topp form, framför allt inte tidigt på morgonen, eller hur Angelika.....hehehe.....?

image675

Som ni vet brukar vi gå på tisdagar egentligen, men eftersom det var iskallt hemma hos mig igår så ville jag inte motionera och bli svettig och därefter inte kunna duscha efteråt så det var bättre att ta den prommisen idag istället......hehehe.......tänkte jag......

Just den tidiga timmen regnade det här hos oss, egentligen inget skönt väder, men heller inget hinder att bege sig ut och promenera.
Sträckan blev väl en sissodär 7 km ungefär.
Det var skööööönt och nu mår jag som en prinsessa.

Har även druckit en varm god cappuccino när jag kom in, för att inte bli alltför nedkyld, jag var ganska blöt och kall efter regnet. Men just nu verkar vädret ha bättrat på sig, regnar inte, blå himmel börjar kika fram och det kan bli soligt om vi har tur.

Ha en bra dag!!

Kram /

image676




Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0