En liten morgon promenad

image817

.......och välkommen till min blogg!!

Idag hörrni var jag startklar klockan 7, precis som jag sa att jag skulle vara.
Skit väder är det, regnar!!
Men det hindrade inte mig från att ha varit ute på en morgon prommis med Tobbe.
Jag gjorde honom sällskap till jobbet och gick hem igen.
Idag mätte jag med stegmätaren och det var ingen lång promenad precis, 1,6 km fram och tillbaka.
Visst inte mycket, men många bäckar små......
Skönt att vakna till med en morgonpromenad i allafall.

Är du vaken ännu??

image818

Kram / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Det är klart jag är vaken men fy vad trött jag är, skall snart gå ut och göra ett bankärende för föreningen jag skall gå hela gatan fram förbi gallerian och tillbaka Ktam


2008-01-30 @ 09:40:00


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0