Frukostmöte

image780

Nyss var Angelika hemma här hos mig och vi har haft frukostmöte nu på morgonen.
Tack för ett mycket trevligt sällskap.
Så nu är jag redo att ta emot dagen med ett bländande leende.

Tänkte ta på mig lite extra kläder för det har blivit kyligare i luften och bege mig ut en sväng,
måste ju röra på fläsket lite.

image781

Jag har ännu inte släppt drömmen om den perfekta kroppen!!!
Jag kämpar vidare mot mitt mål, och hur går det för dig?

Hej då så länge, vi ses senare igen!

Kramis / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!

Här är det oxå kyligt och kalllt idag! Sitter här och surfar och njuter av min lediga tid. Gustav är på dagis, så det är verkligen lugnt här hemma. Han får gå dit lite senare nu när jag är hemma. Han har blivit en riktigt liten sjusovare. Idag sov vi till 8.30. Det är inte ofta som han vaknar före 7.30 nu för tiden, så vi börjar bli riktigt bortskämda. Det är bara att passa på och njuta, för snart blir det andra bullar. Jag har glömt bort det där med att amma på nätterna och byta blöjor. Jag skulle byta blöjor på en kompis bebis och det kändes faktiskt riktigt ovant.

Jag har hört ryktas om att ni kommer till Sverige snart, stämmer det?!

Kram C


2008-01-23 @ 11:11:56

Postat av: Caroline

Hej igen!

Nu ska jag iväg och handla Dumlekolor så att jag kan baka. Vad bra att det inte var ägg i eftersom Gustav inte tål det. Då blir han glad när han oxå får smaka. Han är jätteduktig och vet att han inte får äta något med ägg i, men nu när han blir större så märker jag att han kan bli lite besviken när det är något med ägg i och han inte får smaka.

Kram C


2008-01-23 @ 14:56:45

Postat av: Vindruvan

Ja njut medans ni kan, för snart har ni fått en ny väckarklocka hemma hos er....hehehe....som man bäddar får man ligga....
Om du känner dig rostig på blöjbyten, Carro, vad tror du jag gör då???
Jag har glömt bort allt vad bebisar beträffar.
Det är liksom 17 år sen snart som Knattis vá bebies, herregud, där kan man prata om att tiden går fort.
Kul att du ska baka dumlekakorna och att de är ätbara för Gustav också.

Skickar ett kort mail till dig (Carro) snart.

Kram / Vindruvan


2008-01-23 @ 16:29:34

Postat av: Ritva

Jag kämpar också efter denperfekta kroppen som kan leva utan sötsaker regelbundet och därmed får inte hål i tänder eller plötsligt frossar i sig kakpaket. Gympa tar bort sötsuget sådet är bara att fortsätta med det nya glada livet med regelbundet gympa idag.


2008-01-23 @ 18:28:38

Postat av: Vindruvan

Ja Ritva, se till att du hänger kvar i gympa spårets tänkande (dock inte mentalt bara) utan även utförande av dina sport aktiviteter.
Jag kämpar med dig idag, jag ska också gympa, men i vardagsrummet.

Vad blir det för gympa pass för dig idag?

Kram / Vindruvan


2008-01-23 @ 18:40:30


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0