Glad liten Druva

image777

Tjooooohoooo!

Jag har lite glada nyheter, kanske egentligen bara personliga, men jag delar med mig
till Er i allafall.
Vill Ni inte veta så kan Ni sluta läsa NU!

Nyfiken, ja jag tänkte nog det, skyll dig själv då, jag sa att det var personligt.

Jag satt här och var uppkopplad med viktklubben, skrev in recept och lite så.
Upptäckte då att jag hade slarvat riktigt mycket med att föra in mitt midjemått och jag tänkte att jag måste sluta upp att slarva så himla mycket, nu är det andra
bullar som gäller.
Fram med mått bandet och bit i citronen.

image778

.......Hehehe........trodde jag ja.........
Jag gick med i viktklubben i april månad 2007 och från den månaden fram tills nu har jag minskat i omfång runt midjan med hela 7 cm!!!!!!
Herregud det är ju mycket ju!!!
Det trodde jag aldrig!
För en kvinna rekommenderas det att man har ett midjemått som är under 88 cm för att det inte ska vara skadligt för hälsan.
Det har jag nu, men det hade jag INTE när jag började.
Åhh, vad stolt jag känner mig just nu!

Så jag har ätit popcorn nu utan att ha det minsta dåligt samvete för det.....hehehe.....

Visst läste du hela inlägget?
Jag förstod nästan det, nyfiken som du är.....hihihi....

Ska snart landa i sängen, känner mig väldigt trött.

image779
Så jag säger tack och go´natt

Kram / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Grattis vad härligt. Det är ju det vi har sagt dig att du ska mäta dig istället för att väga dig eftersom du tränar så mycket. Du vet muskler är tunga men tar liten plats.
jag längtar också efter popcorn men har inga. Var till affären för att köpa idag och dom var slut där med!!! Men jag har stora goda äpplen. Ska ta ett sådant och knapra på.
Natti, natti


2008-01-22 @ 22:21:56

Postat av: Vindruvan

Ja jag veeeet!!
Men jag var rädd att måttbandet skulle få tupp-juck om jag mätte mig. Men jag måste säga att jag blev positivt överraskad.
Nu är det gjort och då kommer jag våga nästa gång också.

Kram och go´natt


2008-01-22 @ 22:26:15

Postat av: Linda

HEJA PIA FRISKT HUMÖR; DET ÄR DET SOM SUSEN GÖR; HEJA; HEJA; HEJA!!! Måttband är alltså bevisligen mycket bättre än vågen. Fortsätt så. Kram Linda.


2008-01-23 @ 14:36:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0