Have a nice Day ;-)



image658


Hugs & Kisses

Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Här händer det inte mycket men det kanske händer desto mer på inredningsfronten. Nu är i allafall julen bortstädad på Dalarö. Tänk så fort det ändå är över. Jag tycker att det var alldeles nyss jag tog fram julpyntet.
Nu säger jag natti, natti.


2008-01-13 @ 22:32:15

Postat av: Vindruvan

Roligt att se dig här på Bloggen igen, Ritva.
Härligt att du och familjen hade en skön semester, det är inte utan än att jag fick lite längtan till att åka till Thailand. Har ännu inte följt alla svenskar råd att fara dit, men det blir kanske att vi gör det en dag, vem vet.

Kram Vindruvan


2008-01-15 @ 13:49:10


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0