Ingen rast ingen ro.....


Halloj!!


Idag är........


 image722 

.......snickar-Tobbe i farten igen uppe i Cattis rum.
Han håller på och sätter upp hyllorna bredvid sängen. Och i det lilla utrymmet ryms inte både han och jag (även om jag har gått ner i vikt under veckan...hihihi) så min insats är minimal under taknocken.

Har istället begett mig ner på alla andra våningsplan, ett jädra spring är det på mig (bra för steg-mätningen)
Jag hoppar från tvätten till städning, inte så jätteroligt precis, men ett nödvändigt ont.
Har försökt att göra det mentalt under veckan, men resultatet blev inget vidare.
Fattar inte hur du gör, Ritva?!?

Vad gör du idag?

image723

Blåser det runt öronen på dig?
Det blåser hos mig oxå, men inte i närheten av vad jag har hört att det skulle blåsa i södra Sverige idag.
Stämmer det att det blåser mycket?

Min mage knorrar efter något, undrar vad jag ska stilla den med....hmmmm....
Har ni något bra tips?

Tjing tjing / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Linda

Det blåser inte, det STORMAR och värre skall det bli säger dom!!!! Håll i hatten!!! Kram Linda.


2008-01-19 @ 13:56:08

Postat av: Maj-Britt

Hej ta 2 st semlor och ät 1 var mentalt så blir ni mätta här har det börjat blåsa rejält. och regnar småspik måste gå
ut och handla lite inte mentalt men jag hade hoppats jag kunnat göra det.

Kram på er.


2008-01-19 @ 14:55:13

Postat av: Vindruvan

Vi håller i hatten, gör du??
Inomhus är det som gäller idag, hör nu Maj-Britt och gör som Linda, jag vet att hon ska hålla sig inne idag.

Mmmm.....semla....det lät gott!!
Finns inte att få tag i här hos mig så jag får helt enkelt äta båda mentalt.
Det är bra för vikten....hehehe....

Kramis / Vindruvan


2008-01-19 @ 15:09:30

Postat av: Marianne

Men jag ska kanske äta en semla ikväll om jag hittar någonstans att köpa EN, inte tvåpack. Finns kanske på seven eleven.


2008-01-19 @ 15:38:37

Postat av: Vindruvan

Himmel vad alla ska festa på något gott, pratade med mina föräldrar idag och de skulle äta wienerbröd i eftermiddag och ni andra äter semla.....hmmmm.....och jag då????
Javisst ja, mental ätning var det för min del :-(

Bye bye / Vindruvan


2008-01-19 @ 15:45:53

Postat av: Marianne

Men jag drar in på annat idag istället. Har ätit lite kyckling och ska äta räkor ikväll.
Det blir min första semla i år och endast om jag får tag i en, jag säger en stycken för jag behöver inte två och inte kan jag ju slänga en heller oc tror ni att jag skulle kunna spara den tills imorgon? Och förresten ska jag inte ha någon semla imorgon för då är det middag hos mamma, lammgryta.


2008-01-19 @ 16:32:30

Postat av: Ritva

Här är det storm. Vi har nu avslutat potatisgratäng och köttstroganof, lite vin kvar i tetran. Mums. Jag har festat med 8 st (tack jens) Ahlgrens bilar. I morgon är det joga på friskis och svettis. Min gamla joga-lärare har börjat bra. Det är toppen mental träning. Man verkligen känner sig smidig och smal.


2008-01-19 @ 22:00:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0