Julfirandet i Stockholm


Så där ja.......
Nu har jag äntligen fixat lite med bilderna från självaste julafton uppe i Stockholm.
Det tar ju sin lilla tid att redigera som Ni säkert förstår.
Tänkte att Ni skulle  få ta del av dem här.

image626

image627

image628


image632

Undrar vem som har varit snällast och fått flest julklappar???
Svaret är enkelt: Det är Gustav såklart.
Men om sanningen ska fram så nöjde han sig med att få 3-5 julklappar ungefär, sen började han att leka med dem och hade jättekul. Resten av julklapparna som han fick var inte lika intressanta längre.
Till hans föräldrar: Ni kan säkert sälja resterande på Blocket eller något liknande ställe......hehehe......

Desto gladare blev naturligtvis pappa Dennis, när det fanns en del klappar över som han kunde ha roligt med oxå.

image629

Här är hela "tjocka" släkten från julafton.......
Var nu snälla o LEEEEEEE allihopa på en gång.......

image630

Så där ja......
Ni ser ju riktigt trevliga ut.

Alla saknade vi våran gull unge som är i Argentina och roar sig kungligt.
Det var fruktansvärt tomt när Du inte var med oss, Cattis!!
Gör INTE om det igen, ok!!!!

image634

image633 

Love You All!!

image635

/ Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh så fina bilder du har fått till. Men det var en riktig tjockis som syntes där i bakgrunden på första bilden. Vem kan det vara? Kanske ska sätta upp den på kylskåpet. Eller?

Idag är det spännande för mig: ska träffa en ny kund. Nu är jag uppe i fem säkra och nästan säkert med ett aktiebolag från april. Kul. Snart tappar jag räkningen. Men än så länge är det ju en förlustaffär.


2008-01-09 @ 12:02:52

Postat av: Vindruvan

Jag ser ingen tjockis....var dååå???

Jättekul att det går framåt för dig, LYCKA TILL med dina kunder, hoppas de är bra att ha och göra med.

Kramis / Vindruvan


2008-01-09 @ 12:07:04

Postat av: Fredde

såg ju riktigt trevlig ut!

2008-01-09 @ 12:23:31

Postat av: Vindruvan

TACK!!Ja ja självklart, det VAR riktigt trevligt och mysigt med släkten!!!

/ Vindruvan


2008-01-09 @ 12:30:38

Postat av: Caroline

Hejsan!

Vilka fina bilder du har gjort i ordning! Gustav pratar fortfarande om jultomten, nästa gång vill han ha en elgitarr. Jag har försökt att förklara att det dröjer ett tag tills tomten kommer igen och han verkar förstå det.

Jag är bara lite ledsen att vi troligtvis smittat halva släkten med kräksjukan. Jag mådde hur bra som helst på julafton, men vaknande på natten och spydde. Det var länge sedan jag var så magsjuk som då. Juldagen och Annandagen är som en enda dimma.

Efter att vi tillfrisknat från kräksjukan fick vi i allfall en vecka i fjällen och det var verkligen mysigt och avkopplande. Nu är jag dock förkyld igen, är det inte det ena så är det något annat. Med en mage som bara växer och efter kräksjuka och flera förkylningar börjar jag känna mig ganska så mör. Hoppas ni börjar må bättre efter er kräksjuka.

Kram Caroline


2008-01-09 @ 14:14:56

Postat av: Vindruvan

Sluta upp att ha dåligt samvete över kräk sjukan Carro, den bara kommer utan förvarning och du kan inte hjälpa att det smittas så in i bomben.
Men jag förstår hur du känner dig, för vi hade samma känsla när vi tittade in hos syrran med hennes lille son innan vi stack vidare till Göteborg, då var vi hur kärnfriska som helst och några timmar senare är det som om man trycker på en knapp och man kan inget göra, det är hemskt.

Ja ja, men nu är vi friska i allafall.

Skönt att ni fick en härlig vecka i fjällen att vila upp er på.
Hade ni mycket snö?
Åkte slalom förstår jag?

Hälsa familjen och sköt om dig ordentligt och så lilla knodden i magen förstås ;-)

Kramis / Vindruvan


2008-01-09 @ 20:53:37


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0