Man måste kunna vara lite flexibel

För att kunna fira jul med alla i släkten så vill det till att man kan vara lite flexibel med dagarna.
Första firandet skedde redan den 22 december i Norrköping, våran lill-jul, mysigt mysigt att kunna träffas allihopa tillsammans. Roligt att det gick att ordna ;-)
Tack för ett mycket trevligt julfirande!!!!
Här har vi fastnat på bild vare sig vi ville eller ej......hehehe......

image590

image592

image591

(Inte jag alltså, utan lilla jag = Joel, men det förstod ni väl att jag menade?)

Undrar vem som fick de flesta julklapparna från tomten??


Står vid strykbrädan idag, men eftersom det är det värsta jag vet så hamnar jag lätt vid datorn istället och redigerar fotografier som jag sen kan visa Er här på bloggen. Kul.....inte sant???

Måste nog fortsätta med mina hemma göromål trots allt, jag kan ju inte mata Er med diverse inlägg hela tiden för då få jag ju verkligen inget annat gjort........hihihihi.....

Ha en skön vinter söndag!
Tag vara på snön, den kan lika gärna vara ett minne blott om några dagar igen. Är bestämt lite avundssjuk på er i Sverige.......hmmmm

image593
 / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Cattis

heeej svejs!!
ville bara haelsa och saega att jag saknar er!!
Snart baer det av paa laegret ;D
nu maaste jag gaa och duscha!
Ha det saa braaa
puss puss
Cattis

2008-01-06 @ 13:40:48

Postat av: Vindruvan

Hej gumman!!
Roligt att du tittade förbi här innan du sticker iväg på dina nya äventyr.
Ha det jätte skoj!
Och var rädd om dig!!

Pussar och Kramisar
Mamma & Pappa


2008-01-06 @ 14:42:21

Postat av: Marianne

Vilka fina julfirare. Till och med Fia verkar gilla att bli fotad och tomtemor sitter i centrum precis som det ska.
Tobbe har förstås rusat för att hinna fram innan fotot togs.
Ha det bra alla i Norrköping, släktens släkt kan man väl kalla er.
Linda du märker väl att jag ligger i med kommentarerna. Nu gäller det den tusende kommentaren. Jag lovar, det lönar sig att bli jubilar på Druvans blogg.


2008-01-06 @ 15:23:47

Postat av: Marianne

Jag säger det med ett ord druvan. TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...
Ja det är sant. Det är töväder. Fryser det på inatt så blir det snorhalt imorgon.


2008-01-06 @ 17:32:22

Postat av: Vindruvan

Nääää, inte tö redan.
Sa jag inte det?
Ta vara på snön för den kan lika gärna vara ett minne blott snart igen.

Glömde ta kort på dig och ditt jubilarpris, hade ju tänkt lägga upp den bilden här på bloggen, typiskt när inte hjärnan hänger med.....jaja....

Kramis / Druvan


2008-01-06 @ 17:48:56

Postat av: Joel

Jaaa, fin var jag i min skjorta, men jag såg inget vidare glad ut.


2008-01-06 @ 20:23:20

Postat av: Linda

Det är alltid kul med bilder när dom än visas och nu väntar vi med spänning på att få se julbilderna från Stockholm.
Marianne, jag kommer att jaga dig tills den tusende kommentaren. Jag tänker inte snubbla på mållinjen denna gång!!! Jaaa, här var det också töväder nu. Vilken tur att vi tog en härlig pulkasväng på förmiddagen. Skönt att höra att ni mår bättre nu. Kram Linda.


2008-01-06 @ 20:29:47

Postat av: Vindruvan

Himmel, om det ska bli så´n här kapplöpning här på bloggen då gäller det att jag håller koll på kommentarerna ; -)
Må bäste man/kvinna vinna!!!

Kramis / Druvan


2008-01-06 @ 20:34:53


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0