Min fredags "prommis"

Halloj!!

Här komer jag med spritt i benen.
Har varit ute och promenerat nu, tro det eller ej, men det blev en mil som jag avverkade.
Vädret är helt fantastiskt, riktigt vår väder, benen gick av sig självt som små trumpinnar (jag är ju inte så lång som ni vet) och smilet blev bara större och större.
Underbart!!!!!


image649

Dagens citat:

"Den som har god hälsa är rik utan att veta om det."

Tack för att Ni har lämnat era sko avtryck medans jag var borta, det värmer ;-)

image651

Kram kram kram

Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Du är duktig du Pia. Jag skulle ju faktiskt ta en promenad utan Melker varje dag. Men när jag ändå ska ut så tycker jag ju att jag ska passa på att rasta honom också. Och han gillar ju inte vädret den här årstiden. Var är snön? Och vart tog solen vägen? Det var inte lång stund den var framme istället blåser det nu som sjutton ute. Nä jag tror en del djur precis vet vad dom gör. Äter massor av fettbildande kolhydrater, såsom blåbär m.m. och lägger på sig ett ordentligt hull sedan gåd dom i ide och kommer fram i vårsolen slanka och utsövda.


2008-01-11 @ 14:08:14


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0