Peppar i havregrynsgröten.....uärk....


.........God morgon på Er Alla.......

Idag var det knäckande att stoppa ut fötterna utanför sängkanten.
Borde nog ha legat kvar, för min morgon har inte börjat så bra.
För att ta ett litet exempel så tog jag peppar karet istället för saltkaret när jag skulle
göra min havregrynsgröt och kryddade med det........uärk......
Ni kan ju gissa att det var ingen bra kombination.

Igår gjorde jag saker och ting i min takt just för att inte bli uppstressad i onödan,
arbetade mig igenom en del saker i sengångartakt.
En sak i taket, fortare går det inte, intalade jag mig själv.......Men.......
........jag tror att jag får sota lite för det idag för nu har jag mega mycket att göra istället
och jag känner mig stressad innan jag ens kom ur sängen i morse.

Hoppas bara att jag inte drar på mig migrän bara för att det blir lite
mycket runt öronen idag.
image785
Hoppas ni får en bra dag.

P.S Saknade dig här igår, Marianne!! Kändes lite ensamt utan dig. D.S

Kramar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej vännen
Jag var här till och från. Det vet du att jag alltid är. Men var borta större delen under dagen. På begravning. Och på en efterföljande liten släktträff som blev ett trevligt avbrott mitt i all sorg.


2008-01-24 @ 09:10:44

Postat av: Maj-Britt

God morgon äntligen är du på nätet är på väg till tandläkare. Jag har gjort lammgryta i dag oxå min brot kommer hit öch äter han skall till ögonsjukhuset och få laserbehandling i höger ögat för att se bättre han gjorde vänster ögat för 2veckor och ser redan bättre i deg. Kram till er båda. Marianne skrev vad vi gjorde i går. kram


2008-01-24 @ 09:17:26

Postat av: Vindruvan

Ja jag funderade länge under dagen var du var, men till slut långt in på kvällen då kom jag på att det var ju igår som ni skulle på begravning.
Begravningar är aldrig roligt att behöva vara med om. Men jag tror säkert att familjen var väldigt tacksam och glada över att du och Maj-Britt medverkade(vet inte om det var fler från vår familj som var med).
Tänker på Er Alla!!

Kärleksfulla kramar
Vindruvan


2008-01-24 @ 09:26:21

Postat av: Marianne

Ja både Christer och Stephan var med. Christer och jag (som åkte i hans bil) hann besöka ett antal kyrkor innan vi hittade rätt. Så det var tur att vi åkte en halvtimme för tidigt.
Jag tipsade förresten Rune (mammas bror) om din blogg och la till den i "Mina favoriter" på hans dator.


2008-01-24 @ 09:42:49

Postat av: Linda

Ta`t lugnt syrran!!! Var sak tar sin tid....


2008-01-24 @ 12:02:44


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0