Semmel dags

Halloj!!!

Tänk er att vara utan möjligheten att äta en enda semla på 11 år!!!!!!!!
Omöjligt, eller???

image816

Både jag och Tobbe har inte ätit en enda semla på så lång tid som 11 år,
men ikväll var vi hemma hos Maj-Britt och fikade och åt en gudomligt god semla....mmm...
Äntligen.....
Det var njutning det, det vill jag lova, åtminstonde från min sida.
Vet inte riktigt om Tobbe hann med att njuta för....
medans jag hade ätit en, ja då hade Tobbe redan ätit 2 st!!!!
(hur man nu kan lyckas med det)
Han kunde sätta i sig 2 st på en gång, inga problem, och han tyckte det var jättegott förstås!

Gillar du semlor?
Har du hunnit ätit någon ännu i år?
Ha en fortsatt trevlig kväll vetja!

Själv är jag mätt som en plätt och lär hamna i TV soffan för att jäsa nu.

Kvällskramar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Maj-Britt

Natti natti Vilken charmknutte du har Linda Pappa upp idagen dom måste du hålla hårt i tummarna,K


2008-01-30 @ 00:48:07

Postat av: Linda

Tack Maj-Britt, men jag befarar att det inte räcker med att hålla dom i tummarna, jag får nog tygla dom ordentligt, åtminstone den lille, fniss, fniss. Kram Linda.


2008-01-30 @ 11:18:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0