Sitter och undrar


image782

Jepp, jag är hemma nu igen.

Efter frukost mötet i morse tog jag bussen in till stan för
jag behövde köpa mig ett par jeans eftersom flera av mina
gamla jeans är alldeles för stora.
Inte ofta man råkar ut för det inte.
Bäst att byta ut de gamla mot rätt storlek så jag inte går omkring och
tänker att jag har att växa i. Nej, jag är vuxen nu och har vuxit färdigt så det så.

Jag är jätte nyfiken hur det har gått för Joel idag på sin första dag på dagis.
HUR LÄNGE SKA JAG BEHÖVA SITTA HÄR OCH UNDRA???
Tänker ju på dig så mycket mosters egen favorit-kille.
På tal om att tänka:
Tänk vad tiden har gått fort!?!?
Redan dags för dagis, herregud jag hinner inte med,
undrar om föräldrarna till alla små barn hinner med?

Nu har jag lite att fixa, men jag tittar förbi här ibland.
Gör det du oxå vetja ;-)

Kramar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Joel

Hej moster Pia! Det gick jättebra på min första dag på dagis, den var alldeles för kort bara. När jag hade som roligast var det dax att gå hem. Torsdag o Fredag är oxå korta dagar 9.15-10.45. Men trots att dagen var alldeles för kort så var jag dödstrött när jag kom hem. Jag somnade utan att äta lunch!!! Mamma tyckte oxå att det var kul och spännande. Jag skall försöka komma till mormor o morfar på Lördag så att du o jag kan träffas. Bamsekramar från Joel.


2008-01-23 @ 20:59:59

Postat av: Vindruvan

ååh vad bra att du har haft det roligt på dagis, Joel.
Jaaaa det vore jättekul om du kan komma på lördag, då kan du berätta allt för mig vad du har varit med om den här spännande veckan.

Puss & Kram från din moster


2008-01-23 @ 21:12:09


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0