Snurrigt

Allting har bara snurrat runt runt i mitt huvud idag.

image793

Ja ja då är det ju som det brukar, tänker säkert ni.
Men idag snurrade faktiskt jorden snabbare än vad den brukar.
Har inte ni också känt att det har gått fortare idag ; ) ???

I vilket fall som helst så var det skönt att sätta ner rumpan på stolen en stund.
Det har jag förtjänat så som jag har farit runt från det ena till det andra.

Naturligtvis tog jag tillfället att sätta mig en stund vid datorn nu.
Tobbe är upptagen med handbollen på TV just nu och jag har just inget intresse
att se matchen idag, är alldeles för okoncentrerad och ointresserad.
Men självklart håller jag på Sverige.
Det känns aldrig bra att förlora mot Tyskland om ni förstår vad jag menar.
Spelar ingen roll vilken sport vi pratar om.
Nu är det visst period paus och Sverige leder med 2 mål, braaaaa!!!

image794

Tittar Ni på handbollen?

Kramis / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Min jord har snurrat extra långsamt idag. Har sovit mest hela dagen. Det är väl därför vi funkar så bra ihop Pia. Det jämnar liksom ut sig....


2008-01-24 @ 21:34:16

Postat av: Vindruvan

Ja vi är ett riktigt radarpar du och jag, tror jag det.....hehehe.....
Jorden rör på sig, fast olika fort verkar det som.

Nu kallar kudden på mig så tack och go´natt!

Kram Vindruvan


2008-01-24 @ 21:50:47

Postat av: Bir.

Var är du Vindruvan?


2008-01-26 @ 15:40:05

Postat av: Maj-Britt

Hej Gittan!

Linda vet var jag är, kolla med henne via mailen.
Roligt att du gör dig till känna, du vet att jag blir jätteglad.
Hälsa familjen!!!
Kramis Vindruvan


2008-01-26 @ 20:18:57

Postat av: Marianne

Ja du är verkligen saknad Druvan. Men snart är du på G igen.
Kramis


2008-01-26 @ 20:22:50


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0