Söndagslunk

image730

Idag får det lov att bli en väldigt lugn dag för min del.
Gårdagens träning gjorde att det väckte upp en hel del muskler i kroppen
som gör sig till känna idag.......aj aj aj.....

För att det ska bli en förnuftig träningsform för mig i hemma miljön så köpte jag mig en till träningsvideo i veckan och den innehåller, Core-träning - Mage - Ben - Rumpa.
Det gör att jag kan träna med lite variation och det är bra.

image731    image732

Kommer inte kroppen i form nu, ja då vet jag inte vilken metod man ska använda.
Bra träning innehöll den här videon i allafall. Är väldigt nöjd med mitt köp.

Hoppas Ni allihopa får det trevligt på familjemiddagen hemma hos Maj-Britt idag, vi hade gärna
önskat att få vara med.
Men det är inte svårare än att vi använder oss av mental medverkan.


image729

Ha en skön och trevlig söndag

Önskar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Åh vilken härlig söndag du har framför dig, solstol och drink!


2008-01-20 @ 12:20:23

Postat av: Vindruvan

Jaaaa gissa att jag ska njuta, Mentalt förstås!

Hälsa till alla i familjen från oss i det mulna och lite blåsiga Tyskland.

Kramis Vindruvan


2008-01-20 @ 12:26:33

Postat av: Ritva

Jag testade core i onsdags och kände mig smidigare och slankare efteråt. Idag var det joga på friskis och svettis med min "gamla" lärare. jag tränade hos henne privat under 1½ år för ett år sedan Och jag har verkligen saknat träningen.


2008-01-20 @ 21:16:45


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0