Tänker just nu på dig, Joel

image806

Hej Joel!

Moster Pia sitter och tänker på dig just nu och undrar om du har det lika roligt
på dagis idag som du hade förra veckan???
Jag förstår att det är mycket nya spännande saker att upptäcka för dig.
......och alla barnen, tänk vad kul att få nya kompisar.
Inte bara "trista" mamma att leka med om dagarna.....hehehe.....
Du är ett riktigt charmtroll du, Joel......
moster skulle kunna äta upp dig så glad och go är du.
Kolla här bara:

image804

Oj vad mormor busar med dig.....
Den mössan är nog en aning för stor för ditt lilla huvud.


image805

Massor med goá kramar till dig Joel från moster Pia




Kommentarer
Postat av: Joel

Hej moster Pia. Min fröken Anna som har tagit hand om mig var sjuk idag, men det gick lika bra med de andra fröknarna. Mamma var bara med första kvarten, sedan fick hon gå och fika och till och med lämna dagis en halvtimme för att gå o handla. Jag kollade in alla nya saker och fick lite äpple att knapra på, men när det blir många barn runt omkring mig så blir jag lite känslig. När mamma kom så satt jag o fröken Camilla o ritade o plockade med kritor. När jag fick syn på mamma så började jag o skrika som en elefant, du vet. Då började fröknarna att skratta o sa att sådär har han inte låtit när mamma var borta. Då sa mamma att jag har låtit så hela helgen!!! Innan jag ritade hittade jag några böcker som jag tog o kröp upp i Camillas knä med, det tyckte hon var jättemysigt o sa till mamma att jag var en mysig kille. Jag ska gå samma lilla tid imorron också 9.15-10.45 Sedan ska vi öka på tiden vartefter, det blir nog bra. Kram Joel.


2008-01-28 @ 12:45:06

Postat av: Vindruvan

åh vad roligt att din dag på dagis har varit bra även idag.
Ja du, det där att låta som en elefant det är både du och din mamma duktiga på att härma. De flesta små barn börjar med att härma katten, kossan, hunden eller liknande djur, men du Joel du tar och härmar de stora svåra djuren redan...hihihi...
Man får sig ett gott skratt så jag förstår att fröken på dagis skrattade när du lät som elefanten.

Kramisar från Din moster


2008-01-28 @ 13:37:23

Postat av: Marianne

Vilken sötnos du är Joel. I dina ögon kommer många tjejer att drukna.


2008-01-28 @ 18:47:19

Postat av: Joel

Tack Marianne!!!


2008-01-28 @ 19:36:29


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0