Test match

image716

Tyska fotbolls säsongen startar snart efter julledigheten igen.
Aachen som spelar i 2:e Bundesliga startar sin säsongsmatch den 4/2 2008, men innan dess ska de spela lite test matcher och en av dessa går av stapeln idag här på Tivoli med start kl.20.15.
Det är ingen skönt väder, det regnar och blåser ute, INGET skönt att stå på läktaren alltså, men det gör inget för DSF sänder matchen och då kan man sitta i varma TV soffan om man vill.


     image712                                      image713

Alemannia Aachen          -          Hamburger SV


Själv ska jag sätta på mig min tröja och bege mig ut på plan och hjälpa dem att stoppa in bollen i mål.
(Se nedan)
De behöver allt stöd de kan få.

Vilket lag tror ni vinner?

HEJA HEJA ALEMANNIA!!!
Jag tror och hoppas på Aachen förstås!
Det sista som överger en är hoppet.

image714

Kramisar från mig till dig




Kommentarer
Postat av: Marianne

Håller tummarna för att det går bra för dig och att du gör många mål.


2008-01-18 @ 17:31:04

Postat av: Vindruvan

Alemannia förlorade med 1-2, det är så typiskt dem....grrr....men det var ju bara ett testspel, får hoppas att de spelar bättre när det verkligen gäller.

/ Vindruvan


2008-01-18 @ 23:25:49

Postat av: Cattis

jaja det sista som doer aer hoppet....som tur aer var det ju bara en testmatch...fast jag aer raedd foer att det inte kommer att gaa bra i ligan heller naer inte jag aer daer och hejar paa...:P jag faar nog lov att komma hem snart, saa att de gaar upp i foersta ligan igen ;D hehe

2008-01-27 @ 17:42:08


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0