Tillfredsställd

Min helg har varit TOPPEN!!
Tänk att få känna sig så tillfredsställd av min man som jag har gjort i helgen, härlig känsla!
Den karamellen kommer jag att suga på läääänge........hehehe......

Jaaaa Ni, nu skenade Eran fantasi iväg med Er förstår.....hehehe......

Min tillfredsställelse kan yttra sig på flera sätt och vad jag ville berätta för er var att vi arbetade uppe i Cattis rum i stort sett hela helgen
(därav min frånvaro här på bloggen, sorry!).
Snickar-Tobbe fick dra det tyngsta lasset förstås medans jag var en duktig hantlangare, alltid beredd med en hjälpande hand.
Inte att förglömma, jag var även en mycket bra arbetsledare, utan den geniala insatsen hade vi definitivt inte kommit så långt som vi gjorde.....hehehe.....jag besitter dolda talanger......det ni!!!
Av den enkla anledningen känner jag mig riktigt tillfredsställd att vi hann med så mycket.
Bra jobbat!!!!

image662


Trots hårt arbete så såg vi även till att mys-pysa under helgen med god mat, lite rött vin, tända stearinljus, mys i soffan, kärleksfilm och även Let´s Dance (fast att inte Tobbe e´så förtjust i det så offrade han sig gärna för min skull, gulligt eller hur?).

Ja, helgen försvann lika fort som den kom. Nu får man drömma om nästa och den kommer säkert lika fort den, såsom tiden bara springer iväg.
Har Du oxå haft en bra helg?


image663




 




Kommentarer
Postat av: Bir

Tja Pia vi har precis druckit ur glöggen. Den var mycket god! Vi vill jättegärna ha receptet. Jag skulle oxå gärna vilja ha recepter på Mariannes "gubbröra" som vi fick på midsommarafton. PS. När får vi se bilder på Cathrines rum ?


2008-01-14 @ 19:30:17

Postat av: Vindruvan

Receptet på glöggen ska jag fixa, no problem.

Live bilder e´de´som gäller på Cattis rum.....hehehe.... smart va´?

Har inte haft mycket tid till blogg idag, hoppas jag har mer tid i morgon.

Natti natti
Kramis Vindruvan


2008-01-14 @ 22:56:47

Postat av: Marianne

Jag vet Birgitta, jag lovade dig. Har tänkt på det varje gång du gjort ett inlägg här.Men här kommer receptet på Nubbesill nu
4 kokta, kalla potatisar i små tärningar
3 hårdkokta ägg i små tärningar
1 röd eller gul lök, finhackad
1 dl finhackad dill
4 msk Kalles kaviar
1 burk matjessill utan spad, hackad
1 burk creme fraiche
Allt blandas. Blir godast om den får stå och "mogna" några timmar.


2008-01-14 @ 23:03:15

Postat av: Bir

Nubbesill var det ju TACK för receptet Marianne!
Live bilder är ju spännande men det är så långt att köra till Tyskland. Väntar spänt på morgondagns blogg. God natt o sov gott.


2008-01-14 @ 23:08:48

Postat av: Marianne

Måste bara delge dig lite information jag har läst idag:
1. Kvinnor med stora bröst har större IQ än kvinnor med små bröst enligt en studie i USA. Gäller ej siliconbröst
2. Nu kan man ge injektioner som smälter fettvalkarna i kroppen som sedan kissas ut. Påverkar inte vikten utan bara måtten som minskar med flera cm och huden som stramas åt.
3. Ny hjälpmedlet mot migrän - botoxinjektioner i pannan och runt ögonen
4. Grisfötter håller huden slät och ung
Allt enligt senaste "Må Bra"


2008-01-14 @ 23:14:06


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0