Tja ba

image796

Tja ba!!!

Saknat mig??

Jag har saknat er och jag erkänner att jag har haft lite abstinens när jag har varit borta härifrån,
det kallas bloggberoende.
Vem kunde tro att det skulle uppstå när jag startade min blogg??
Inte jag iallafall.
Jag visste ju knappt vad jag skulle förmedla för något.
Det vet jag i och för sig inte nu heller, det blir vad det blir kan man säga.

Just nu är jag sååå trött att jag inte hänger ihop,
min jord snurrar

image797

ännu fortare idag, känner mig riktigt sjösjuk...urk....
Billig fylla!

Därför blir inte innehållet av det här inlägget mycket att ha, men jag ville bara visa mig här och säga att allt är bra med oss. Är allt bra med Er oxå?

Bra då kan jag lugnt gå och lägga mig nu och förhoppningsvis sova gott utan att sängen snurrar, det är en överhängnde risk att den inte kan stå still känner jag.

Är förhoppningsvis piggare imorgon.

image798

Kramar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ordningen återställd. Vindruvan is back!


2008-01-26 @ 23:41:48

Postat av: Vindruvan

Jepp,
I´m back in business!

God morgon förresten.

Kram / Vindruvan


2008-01-27 @ 08:43:33

Postat av: Linda

Självklart har vi saknat dig!!!


2008-01-27 @ 13:31:55

Postat av: Maj-Britt

God morgon solen skiner och jag är trött ser på TV skidåkning hela dagen Oj så jobbigt hoppas du har det mer vilsamt. Kram


2008-01-27 @ 14:39:34

Postat av: Vindruvan

Ja det har varit fantastiskt fint väder idag, men jag har inte utnyttjat det så riktigt. Har varit och handlat mat och var även en sväng till IKEA för att köpa lite små saker. Det var vansinnigt vad med folk det var i farten vid IKEA området, inte undra på att jag blev yr i mössan.
Det låter som om du har haft en ansträngande dag i skidspåret idag, Maj-Britt, så jobbigt har jag dock inte haft det.

Snart ska vi äta...mmmm...det är kanske det kroppen saknar.

Ha det bra så länge!!

Kram / Vindruvan


2008-01-27 @ 16:13:02

Postat av: Maj-Britt

MMMM vad ska ni äta jag ska äta stekt salt sill med lök och mjölk mums ha det bra vi hörs.Kram på er båda


2008-01-27 @ 16:24:41

Postat av: Marianne

Ja IKEA söndag efter lön. Då blir man yrslig. Längesedan jag var till IKEA en helg försöker åka vardagar eller Maie o jag har varit någon fredagkväll där och det är lugnt. Nu ska jag göra lite mat jag också. Har inte ätit något än.


2008-01-27 @ 16:30:51

Postat av: Vindruvan

Tobbe står och fixar till fläskfile´gryta just nu och det luktar underbart!!!!

Vi hörs!

Kramis Vindruvan


2008-01-27 @ 16:31:05


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0