Tränat

Har inte haft mycket snack och liten verkstad - nej då, jag håller vad jag lovar minsann.
Jag lovade ju att träna nu på eftermiddagen och jag har varit duktig och gjort det alldeles nyss.
Nu sitter jag här och pustar ut lite.
Eftersom jag visste att jag inte skulle kunna deltaga i min träning "Fit in den Tag" den här terminen så såg jag till att köpa mig en träningsvideo när jag var i Sverige.
Provade den nu för första gången.
En riktig utmaning att hänga med i början, men annars var det ett mycket bra träningspass!

Möblerade om i vardagsrummet för att utföra mina övningar, men insåg rätt snart att man behöver en del svängrum.

image645

Detta är kul, nyskapande och trendig workout, designat för att förbränna fett som aldrig förr!

Så står det på baksidan av denna fitness video.
Får väl se hur mycket bränt fett det resulterar i.
Något vidare smidig kan jag ju inte skryta med att jag var, MEN mina vänner jag kommer att bli om jag ger mig tusan på att träna efter detta passet.......hehe......
Tur att jag var ensam hemma, för det såg nog rätt roligt ut när jag försökte hänga med på allt.

Vad brukar du göra för att hålla dig "Fit"??

image646

Underbar stil.......ungefär så såg jag nog ut......hehehe......

Kramis / Eran alldeles egna Druva





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag brukar springa i trappan ner till kaellaren foer att haemta oel lite daa och daa.
Kombinerar nytta med noeje.


2008-01-10 @ 17:31:41

Postat av: Vindruvan

Hahaha.....

Morgonpasset brukar du vá rätt bra på oxå....fniss....så visst håller du dig i trim!!

Kramis / Din Druva


2008-01-10 @ 17:41:24

Postat av: Marianne

NU UNDRAR MAN JU VAD MORGONPASSET BESTÅR AV...???


2008-01-10 @ 19:04:24

Postat av: Tobbe

Nyfiken i en strut, snart tittar han ut.


2008-01-10 @ 19:30:27

Postat av: Maj-Britt

Vad är det som tittar ut, måste förklara för en gammal dam som inte vet något(har glömt allt)


2008-01-11 @ 10:04:13

Postat av: Vindruvan

Hoppla!
Ja du, Maj-Britt, Den frågan får vi nog överlåta till Tobbe!

Kram Vindruvan


2008-01-11 @ 10:07:26

Postat av: Cattis

PILATES goer underverk!!
man slappnar av samtidigt som man arbetar fram muskler i hela kroppen, magen, ryggen, benen osv, daer det mest behoevs....har provat paa det nu i guayamba och det var riktigt anstraengande, det ser inte saa ut, men visst foerbraenner det fett, och saa oevar man att andas och slappna av raett;)

2008-01-16 @ 03:00:31


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0