En gentleman är han


På tal om rosor......
Vill bara att ni ska veta att min man vet hur man gör
för att uppvakta sin kvinna med enkla medel.





........Husfriden är räddad........
Grannfruarna däremot verkar lite plutta som inga
rosor får.......kolla här bara.....hehehe......






I morgon bär det av till Nürnberg igen........
.......och hör på det här då.......
jag ska mé den här gången.
Lite minisemester i Bayern kan aldrig bli fel.

Hoppas att jag ändock kan komma in här ibland,
men det är ju inte säkert att möjligheten finns, men då vet ni varför.

Ha det bra så länge!

Vi hörs!!!

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Ritva

Vad trevligt med lite minisemester. Själv åker jag till Helsingfors och hälsar min godson och familjen på torsdag. Är åter hemma sent på söndag kväll. SAS brukar man kunna lita på...

Lilla bokproblemet är nu åtgärdat och du behöver inte längre tänka på saken.

Hos oss växer också rosorna fint. Lite sämre med penséerna. "bambi" hade varit och ätit upp alla tösens blommor.

Ha en trevlig vistelse i Nurnberg. De har god Weissbier där (har smakat).


2008-06-03 @ 21:07:27

Postat av: Vindruvan

Hoppas att du oxå får det trevligt på din minisemester till Helsingfors.



Imponerande att du har druckit Weißbier Ritva, du som inte gillar öl ngt vidare....hehehe....

Men den tyska ölen den slank ner minsann ;-)



Ha de´gött allihopa.

Hörs vi inte på ett tag så vet ni varför.



Kramisar / Vindruvan


2008-06-03 @ 22:34:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0