Dagens väder

image1102


image1098


Idag är det lite regnigt här hos mig, men det hindrar inte
mig från att sticka ut en sväng.
Det känns härligt att livet e´ tillbaka.
Jag har visserligen lock för öronen fortfarande, men hallååå.....
jag mår ju prima för övrigt, så varför klaga.

Tänkte besöka min älsklingsbutik snart.
Vilken e´de´då undrar förstås du?

Den som känner mig väl har nog inte svårt att gissa sig till att
det här är min favorit....



image1104


image1101

Vilken butik är din favorit???

Vi ses!

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Kanske borde sätta på mig " Stegge" idag, det var ju ett tag sen sist....men VAR sjutton håller han hus????
Som sagt, jag vet att han är skitsur så han vill nog inte alls gå ut med mig idag.
Var ska jag leta????

Ja ja han dyker väl upp till slut.

Kram / Vindruvan


2008-03-12 @ 11:22:02

Postat av: Marianne

Titta på toa! Där sitter han nog och trycker...


2008-03-12 @ 12:40:54


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0