Fejartagen



...........grrrrrrrr............

Jag måste få lite utlopp för mina upprörda känslor.
Håller som bäst på att försöka städa här hemma,
det är bara det att städmaterialet jag har att använda
mig av är så vansinnigt uselt att jag bara står och
spottar och svär över städningen.
Visst det är inte särskilt kul att städa, men har man
riktiga grejor som funkar bra då går det oftast som
en dans till slut, men med dessa pinaler e´ det bara för mycket.
Usch och tvi.....vill ha mina egna städprylar!
(Längtar dock inte hem till Tyskland ännu)

image1118



Nu har jag gnällt färdigt och det känns genast bättre.

Måste fortsätta att feja lite till.

Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0