Goda kaffebönor

image1185



Det senaste kaffet som vi har malt här hemma har inte
varit av den godaste sorten så jag tänkte att jag sticker
in till Kungsgatan en sväng för där har vi hittat en te/kaffe butik
som säljer gott espresso kaffe.
Det blev "Pariser" den här gången också, den är jättegod
och passar sig utmärkt till att göra Cappuccino, Latte
eller helt enkelt en vanlig Espresso.


image1180


Sååå jag sitter nu här och njuter av min Cappuccino i hemmets lugna vrå.
.....mmmmm.... är det gott eller är det GOTT?



image1183



Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ett jättegrattis till Caroline och Dennis och till Gustav förstås som blivit storebror.


2008-03-25 @ 18:47:00

Postat av: Linda

ÅÅÅÅHHHHH, va nyfiken jag blir!!! När kom babyn?Flicka eller pojke? Gick allt bra? Ett STORT GRATTIS önskas från oss oxå. Kram kram.


2008-03-25 @ 19:20:35


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0