Klurigt


image1105


Du är ensam i ett rum utan någon utväg alls, inga dörrar,
inga fönster, inga hål eller något liknande.
Du kan alltså inte komma ut.
En kran är på. Om 3 minuter kommer rummet vara fyllt av vatten
och du kommer att drunkna.
Det enda du har är kläderna du har på dig, en säng, en kvast,
en penna och en bok som handlar om insekter.
Vad gör du för att rädda dig själv?


Det kan ni ju fundera på en stund
så ni har något att göra.

Svaret kommer lite senare ikväll.

Tjing tjing

image1106




Kommentarer
Postat av: Bir

Jag stänger av kranen. P.S. Min favorit butik är Sockerbagaren.


2008-03-12 @ 18:19:37

Postat av: Vindruvan

Tjohooo.....rätt svarat Gittan!!!
Nu blev jag nyfiken på vad sockerbagaren är för en slags butik??

Kramis / Vindruvan


2008-03-12 @ 18:28:03

Postat av: leopardia

jo, kranen skulle åka av, men jag vet ändå inte vad jag skulle göra när jag läst boken för 4e gången och städat det sketna rummet ännu fler gånger och skrivit slut pennan och druckit tillräckligt mycket vatten...

2008-03-12 @ 18:46:58


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0