Lodrätt


Titt-uuuuuut............

image1092



Här kommer en liten lägesrapport hur det egentligen
står still.....ehhh.....jag menar förstås hur det står till.

Helt kurant är jag inte riktigt ännu, men jag är på
mycket god väg att komma tillbaka till livet igen.
Jag är mer lodrät än vågrät och bara det är en stor seger!
Host attackerna är det som är värst just nu, men som
sagt även de blir långsamt bättre.

Idag har jag pratat lika mycket som jag har gjort
under den senaste veckan.


image1091



Det betyder att jag har kommit in i rätt spår igen.
Har t.o.m. kunnat skratta.....hehehe....
Fattar ni att min vecka har varit ett tufft kapitel
i mitt liv, ja det här vill jag INTE vara med om igen.
Och önskar naturligtvis att ingen av er råkar ut för
den här flunsan, håll undan.

Nu blickar jag framåt, men med viss försiktighet förstås.
Inga överansträngningar på ett tag och ska jag ut och gå
en sväng.....jaaaaa då är det med mössan nerdragen långt över öronen.
Hör till saken att jag inte är en möss bärare i vanliga fall, det är
endast kapuschongen som åker på på huvudet.
Nuförtiden sitter mössan som en smeck....hehehe...


image1093


......av eran Vindruva

Ciao!!






Kommentarer
Postat av: Lou Cigaro

Hej på dig :)

Dagens fråga i bloggen lyder: Har du någon favoritdryck? ;D

Ha det gott!
» http://cigaro.blogg.se

2008-03-09 @ 18:12:22

Postat av: Linda

Skönt att se o höra att du mår bättre!!! Har självklart varit inne här o gluttat, men inte lämnat något spår efter mig, men du skall veta att jag tänker MYCKET på dig kära syster. Ses vi i helgen som kommer, eller? LÄNGTAR..... Kram Linda.


2008-03-09 @ 19:58:32

Postat av: Ritva

Vad roligt att du börjar vara mer uppe. Var rädd om rösten så du inte tappar det när orken kommer tillbaka. Men tur att det finns nätet som man kan använda vid kommunikation.


2008-03-09 @ 21:02:35

Postat av: Caroline

Vad roligt att du börjar känna dig bättre, det är så tråkigt att bara ligga i sängen och vara sjuk.

Här är det ingen bebis ännu, men nu är det mindre än två veckor till utsatt datum. Jag hoppas att den vill komma ut någon dag tidigare, men Gustav kom ju 10 dagar för sent, så man vet ju inte.......Jag börjar iallfall bli riktigt less på den här magen och det gör nog Dennis oxå. Jag är nog inte så lätt att leva med för tillfället, men men är man höggravid så är man. Så mycket som Dennis gnäller bara han är lite förkyld, så ska han vara ganska snäll möt mig nu.

Kram C


2008-03-10 @ 09:51:25

Postat av: Marianne

Hej Druvan

Hur är det idag? Hoppas att det går rätt väg så att inga dundermediciner behövs.

Vädret är ju trist att göra promenader i. Men med hund måste man ju ut i ur och skur. Är man bara rätt klädd så är det skönt att komma ut även i ösregn. Men tyvärr har jag ju en hund som inte gillar regnväder. Men han har fått en ny regnrock som går upp lite över huvudet och är genomskinlig. Den gillar han. Han får fortfarande visa upp sig eftersom den är genomskinlig men blir inte blöt.


2008-03-10 @ 12:53:31

Postat av: Vindruvan

Ja jag behöver nog inga dundermediciner och jag behöver heller inte konsultera min privata läkare, Ritva längre, Tack för att du har funnits där när jag har behövt veta vad man ska göra.
Jag har ju bara haft en undran i och för sig, men jag har vetat att behöver jag mer hjälp så har du funnits där och det har känns tryggt, TACK!!

Idag har jag bara varit inne och tagit det lugnt.
Suttit och lagt pussel, läst tidningar och scrap-bookat på datorn.

Ja du Carro nu är det en ytterligare en spännande tid som följer för dig, först den sista väntan tills bebben kommer och sen när ni plötsligt blir 4!!!! i familjen.
Jag tänker på dig och hoppas att väntan snart är över så du slipper kånka på din stora mage mer nu.
Har du någon nytagen bild på dig så jag får se hur du ser ut nuförtiden? Har du och vill dela med dig så maila den gärna till mig.

Hur är det med ditt öra nu Linda?
Hoppas du har blivit av med det onda och besvärliga.
Själv har jag fortfarande lite problem.
Huvudet är liksom i ett vaccum. Igår, min dumma gås, hade jag ingen smärta i öronen så jag tänkte att jag skulle försöka tryckutjämna öronen så hörseln skulle bli lite tydligare......DET skulle jag INTE ha gjort.....för gud vad jag skrek och tjöt....smärtan var ännu en gång ett faktum.
Hur kunde jag vara så korkad???

Melker-gubben är en riktig snygging nu då när han är ute i ur och skur.
Funkar det bättre att gå ut med honom när han har regnskydd?

Kram / Vindruvan


2008-03-10 @ 16:43:40


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0