Namnsdag



GRATTIS Jens

du har namnsdag idag !!!


image1209






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jens jag instämmer med Pia Grattis Jens
Tusen kraamisar Mormor

Pia du är en pärla som håller reda på allt Kram


2008-03-29 @ 08:30:29

Postat av: Vindruvan

Jamen nu ska jag inte få beröm i onödan.
Men tack iallafall ;-)
Vissa saker finns naturligtvis i min egen hjärna medans andra saker finns i datorns hjärna.....vad skulle jag och ni andra göra utan den, det kan man fråga sig?

Ha en trevlig lördag!

Kram / Vindruvan

2008-03-29 @ 08:52:34

Postat av: Anonym

Taaack!! Visste inte heller om det.. men nu
vet jag.. får man presenter nu?? ;-)

Kraaaam på er alla! :-D


2008-03-29 @ 11:09:31

Postat av: Vindruvan

Kul att jag kunde berätta något som inte du själv visste om, Jens.
Inga presenter, sorry, men du borde ha fått kaffe på sängen idag i allafall.
Hoppas att din dag trots allt har varit bra.

Kramisar / Vindruvan

2008-03-29 @ 18:09:57

Postat av: Linda

Grattis Jens, det är ju inte dåligt att bli uppvaktad på sin namnsdag här på bloggen..... På tal om namn, har Gustavs lillasyster fått nåt namn än, nyfiken som jag är??? Annars så är det bara dynga på tv:n denna lördakväll, usch, va tråkigt. Hoppas bloggfamiljen mår bra iallafall!! Kram kram.


2008-03-29 @ 20:43:30

Postat av: Marianne

Det kan jag svara på Linda. Gustavs lillasyster heter Evelina.


2008-03-29 @ 20:48:34

Postat av: Linda

Tack Marianne för att du stillade min nyfikenhet. Evelina är ju ett jättefint namn, mycket bra val måste jag säga. Kram kram.


2008-03-29 @ 21:14:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0