Sömntuta



image1110


Uj uj uj.....i morse försov jag mig.
Hade ju bokat tvättstugan till kl.7.00
och kom inte ner förrän lite mer än en timme senare.
Hela dan var uppbokad där nere, så jag hade ju tur att ingen
hade tagit vara på tiden när jag inte dök upp i tid.
Jag hade bara 2 maskiner att tvätta så jag hann
ju ändå med vad jag skulle.
Är ju liksom inte van vid att behöva boka tid
för att kunna tvätta.
Det var många år sedan som jag behövde göra det.

Sååå, nu äntligen kan jag sitta här och njuta av
mitt morgonkaffe....mmmm......

image1111


Att försova sig är INGEN bra start på dagen.

Händer det att även du lyckas försova dig ibland?
Har du någon rolig berättelse som du kan dela med dig
av, vad som hände när du försov dig och kom försent
till något möte eller dylikt?


image1112


Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag "försov" mig också imorse. Mitt i drömmen om att jag skulle gå in i affären och släppa loss och storhandla (obs det var en mataffär) så ringde mobilen. Det var bilfirman som meddelade att bilen var klar. Äntligen! Lämnade in den förra måndan. Dom hade måste beställt en ny dörr!!! Eftersom den var inbucklad. Konstigt att det inte var något som jag märkt!!! Eller han som besiktade skadan i januari. Undras just vad bilen varit utsatt för sedan jag lämnade in den.

Jag försover mig ofta i mina drömmar. Om t.e.x att jag har ett semester plan som ska gå från Arlanda om typ en timme och jag har inte packat ens ännu.


2008-03-13 @ 11:01:14

Postat av: Caroline

Hejsan!

Tack för att du tänker på oss! Inatt trodde jag faktiskt att det var dags, jag hade ordentliga förvärkar som kom och gick med ett par minuters mellanrum. Det höll på i nästan 3 timmar, men sedan somnade jag. Jag vill att bebisen ska komma ut snart, men inte förräns på måndag. Imorgon kommer hon som städar hos oss och det behövs verkligen städas här och jag har lite svårt med det just nu. På måndag ska jag klippa mig, det tar ju ett tag innan man kan göra ett sådant ärende sen när man har enliten nyfödd, därför vill jag hinna med det innan. Så inatt när jag hade förvärkar låg jag bara och tänkte på alla planer som skulle spricka, jag har dessutom massor av kort som jag vill hinna sätta in i album innan bebisen kommer. Men efter måndag för bebisen gärna komma.

Jag ska maila dig kort på magen, jag ska bara be Dennis ta några först. Vi har varit dåliga att ta kort på magen den här gången, med Gustav tog vi kort varje månad så man kunde se hur magen växte.

Gustav och jag var trötta imorse, så vi blev lite sena till dagis. Faktiskt så brukar jag inte försova mig. Under hela skoltiden kan jag bara minnas att jag försov mig en gång och det var sista året på gymnasiet.

Var är solen? Det här tråkiga vädret gör att man bara vill dra täcket över huvudet.Gustav längtar efter att använda sina nya "springskor", men än så länga är det ju bara stövlar och åter stövlar.

Kram C


2008-03-13 @ 11:30:35

Postat av: Vindruvan

Se vad bra att jag påminner dig om att ta lite kort nu strax innan bebben kommer....hehehehe....vad skulle du göra utan mig, Carro ;-)
Spännande spännande nu börjar det verkligen dra ihop sig. Hoppas du hinner till frissan innan. Jag kommer själv ihåg hur det var, jag blev ju lite plötsligt inlagd så inte hann jag med någon frissa inte. Kände mig som sju svåra och lite till.
Men vad gjorde det när man fick sitt lilla underverk i famnen? Inte ett dugg.

Lycka till !

Kramis / Pia


2008-03-13 @ 13:48:43


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0