Tulpaner


Jag vill bara berätta vilken underbar man jag har.
Överraskningarnas man.
Igår när han kom hem från jobbet så hade han köpt
med sig ett fång med...........

image1143


...........hem till mig.
 
Samtidigt som kärleksorden haglade över mig.
Oj oj oj........
Vad hade jag gjort för att förtjäna detta???
I vilket fall.......
Det var överraskande och jättegulligt gjort av honom.
TACK ÄLSKLING!!!!!!



image1144




Brukar du också bli uppvaktad
eller är du den som gärna uppvaktar?

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nä,
det är jag som skall tacka för att jag har en så underbar, kärleksfull, omtänksam och osjälvisk fru.
Är det ngn här i världen som tänker på andra så är det du.

Puss o kram


2008-03-19 @ 08:41:59

Postat av: Vindruvan

åååhhhh, det var det finaste jag har hört på länge!!!!
Här sitter jag med ett jätte stort leende på mina läppar :-)

Puss & Kram
till dig Tobbe
från din fru


2008-03-19 @ 09:01:50

Postat av: Marianne

...jag kan bara hålla med min lillebror. DU ÄR BÄST PIA!


2008-03-19 @ 09:04:25

Postat av: Anonym

Hej jag håller med föregående skrivare. Du är jättebra jag kan känna mig lugn för ER ni älskar
verkligen varandra Tusen kramar från svärmor mamma


2008-03-19 @ 09:16:29

Postat av: Vindruvan

Tack!!!
Jag känner mig rörd!
Ute är det kallt, inne finns värmen, åtminstonde här på bloggen.....TACK!!

Kramis / Vindruvan


2008-03-19 @ 11:14:07

Postat av: Ritva

Underbara ni är mot varandra. Man mår bra själv när man ser/läser om er lycka.
Alla datorerna i Å-berga trasiga så jag får låna lite arbetsgivarens data.
Kan druvan tänka sig att fika på stan nästa vecka?


2008-03-19 @ 11:26:07

Postat av: Vindruvan

Visst kan jag tänka mig att fika, men jag har noll koll på vilka fikaställen som är trevliga, men det har du säkert under kontroll, Ritva, eller hur???

Kramis / Vindruvan


2008-03-19 @ 17:30:41


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0