Vitt vitt och åter vitt


Det snöar och hela världen är vit !!!!!!
Är detta ett påsk skämt eller ?



image1155


Ska bara fixa till påsk tårtan till imorgon,
sedan ska vi ut i snön och göra snö änglar,
Tobbe o jag.

Visserligen dyker snön upp alldeles försent, men det är bäst
att passa på att njuta av den medans den finns.
Imorgon kan världen se helt annorlunda ut.


Mina tänkvärda ord till Er där ute idag:

Försök att under dagen stänga av det som stör
och släpp in det som stimulerar dig istället.
Vad vill du bli stimulerad av idag??

Själv ska jag stimuleras av den härliga snön.

See you!

image1156

Kramisar / Vindruvan




Kommentarer
Postat av: Marianne

...och nu fryser det på! Jag slår vad om att jag får klättra in i bilen imorgon för att dörrarna fram frusit.


2008-03-21 @ 18:39:26


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0