Ändra bakgrund på bloggen



Är det någon som har bra länk tips till mig hur jag kan
ändra bakgrunden på min blogg?
Jag söker inte direkt hur man går till väga för
att göra bytet för det har jag redan en bra länk till,
utan det är mer lite fina bakgrunder som jag är intresserad utav.
Jag är väldigt less på hur den ser ut, med rosa och allt.
Skulle behöva lite uppfräschning.
Självklart skulle jag bli jätteglad om du kan ge mig ngt hett tips ;-)







Har du även andra länk tips som du gärna delar med dig av sååå.......
.......tar jag gärna emot dem oxå, det är bara kuuuul!





Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Svinkallt är det här. Vi har haft vårstädning i föreningen idag. Men man skulle kunna tro att det var höststädning. Och ingen ljusning i sikte!


2008-05-18 @ 17:45:14

Postat av: Ritva

Inga blogg tips här.

Har frusit hela helgen f u när ungnen var varm efter mammas bullbak. Hon gör de godaste bullarna i världen. Så ledsen, ni andra som bakar bullar och är inte lika bra. Nu har hon åkt och det är dags att börja packa för min egen resa med tösen imorgon kväll.

Övrigt har jag suttit 4 timmar (!) och läst tysk grammatik. OBS! inte frivilligt. Druvan, kan inte ni ta mot Martin och tvångsmata honom med tyska under sommaren. Cathrine kanske har några trevliga kompisar som vill lära honom språket?

Försöker läsa blogget när jag är borta men skriva går det troligen inte.

Jag önskar just nu bara värme!


2008-05-18 @ 21:52:46

Postat av: cathy

love you mamseeeen!!

snart aer jag hemma igen...

och daa blir det fotovisning som gaeller hehe har saa maanga foton och videos!! =)

taenkte kanske ringa i morogn om det gaar bra? ;)

jag provar vael bara...

ha det saa braaaa

pusss

och jag maar naestan helt bra i huvudet igen saaret har laekt och syns naestan inte laengra och saa har jag tillbaka min normala haarfaerg igen tyckte inte saa mycket om det roeda ;)


2008-05-19 @ 02:58:04

Postat av: Ritva

Här var det inget nytt från Druvan.

Första gången på länge är jag on line på förmiddag en vanlig dag. Huset är tom och jag går runt och små packar inför resan. Idag vågar man ut igen till trädgård och kolla om det finns något kvar från alla äckliga sniglar.

Vad gör Druvan idag?


2008-05-19 @ 09:43:34

Postat av: Vindruvan

Halloj!

Jag var uppe 04.00 i morse så idag är jag seeeeg, nu först har jag fått på mig mina kläder och blåst håret, men jag är fortfarande inte klar för att visa mig ute ;-)

Nu blir jag ju nyfiken vart du, Ritva och "Flisan" ska resa någonstans, spännande?



Kramis / Vindruvan


2008-05-19 @ 10:11:55

Postat av: Ritva

Vi åker till min bror och hälsar på den hela stora familjen. Vi är hemma igen på fredagen. Båten går redan kl 19 så vi hinner titta lite runt på båten och leka. Vad finns det leker för mammor, undrar jag. Jag kanske ska testa bollhavet. Det fanns inte sådana när jag var liten.

Trädgården och blommorna var kvar. Undrar vilka som vinner till slut jag eller mördarsniglarna. Just nu leder jag ca 500 - 0. Finns det i Tyskland sådana svarta slemmiga saker?

Hur går det med muren förresten?


2008-05-19 @ 10:30:42


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0