Bästa samtalet


Har inte så mycket att säga, mer än............





Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Bir

Det var skönt o höra att ni är vakna.

Vad jag ska göra i dag kommer det en rapport om på fredag. Ha det bra så länge.


2008-05-21 @ 11:39:58

Postat av: Marianne

Men det låter spännande Bir. Varför måste vi vänta till på fredag. Ska du iväg på Galej nånstans?


2008-05-21 @ 13:22:12

Postat av: Ritva

Senaste shopping uppdatering. Jag hittade 2 underbara klänningar á 5 EUR. Normal pris var 50 och 60 EUR. Bestämde sedan att hoppa över glassen för att klänningarna ska inte bli för små.

Hittade även lite smått och gått till 7-års kalas om ca 4 veckor.

Nu spelar jag olika spel med brorsbarnen och förlorar jämt! Kaffe kanske hjälper att få tillbaka koncentrationen.


2008-05-21 @ 13:42:44

Postat av: tobbe

Ville bara saega.

THANK GOD IT'S FRIDAY !!!!

I varje fall om man bor i Deutschland.

Hepp


2008-05-21 @ 14:39:01

Postat av: Vindruvan

Meeeeen Gittan sååå där kan du ju inte göra!!!!!

Du får ju tänka på att bloggfamiljen är väldigt nyfikna av sig :)


2008-05-21 @ 14:49:48

Postat av: Vindruvan

Klänning för 5 Euro finns inte med på kartan, åtminstonde inte här i Tyskland, kanske borde ta en tripp till Finland istället där verkar det vara gynnsamt att shoppa.

Jaa, kaffe är bra för koncentrationen, jag ska oxå ta mig en kopp nu.....hehehe...



Fredag på en onsdag.....hur går det ihop....hehehe...



Kramis / Vindruvan


2008-05-21 @ 14:53:59


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0