Flytten gick bra






Jag vill bara tala om att min blogg är flyttad nu
och som det verkar har det funkat bra, vicken tur !!!!
Snabbt gick det också dessutom, Tack för det :-)

Hos mig är det underbart väder, 25-26 gr i skuggan ungefär
inte ett moln i sikte och.....





......skiner !

Jag håller på att leta som en tok efter 2 par av mina sommarskor
som verkar ha gått iväg på egen hand, i detta väder behöver jag dem.
Hallååå.......JAG HITTAR DEM INTE!
Så frustrerande, de kan ju inte bara försvinna!!!!!

Måste lugna ner mig lite, jag sätter mig i trädgården med en kopp
cappuccino och samlar tankarna, nånstans måste de ju vara....hmmm....


Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag skrev ett så långt inlägg som jag tror var lite roligt också men jag har totalt glömt bort vad jag skrev om. Men jag måste ha gjort det samtidigt som flytten skedde för när jag klickade på skicka kommentar så kom det upp att sidan inte fanns.

Nu förstår jag dig Linda...hur det är när man skriver mycket och så funkar det inte på ett eller annat sätt.


2008-05-08 @ 20:08:12

Postat av: Anonym

Nu ska vi se. Gör ett nytt inlägg som test. Inga kodbokstäver kom upp utan inlägget direkt. Nu ska vi se om det blir lika igen.


2008-05-08 @ 20:09:31

Postat av: Anonym

Näää...nu fick jag skriva en låååång och en kort kod.


2008-05-08 @ 20:10:19

Postat av: Vindruvan

Oj vad rörigt det verkar vara för dig, Marianne.

Men flytten ska vara avklarad nu så det borde inte orsaka problem.....hmmm.....konstigt!



Jag ska käka glass nu i allafall, bloggen får braka ihop bäst den vill för jag är inte på humör för tillfället så det så.



Kram till er alla iaf / Vindruvan


2008-05-08 @ 20:17:12

Postat av: Linda

Här kommer ett "testing-inlägg" från mig.


2008-05-08 @ 20:31:23


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0