GRATTIS Robin !!!



image1387

STORT GRATTIS ROBIN..........

.......till körkortet önskar

din stolta faster Pia, Tobbe & Cattis !!!!!!!!


Sa jag inte att du skulle fixa det med vänstern sittande bak o fram ??
Jag visste det !!!!


........Men snacka om att bli grundlurad........

Jag hade markerat den 19:e maj i min lilla hjärna att det var då
uppkörningen för dig skulle ske..........hmmmm........fyyyyy dig att
lura din gamla faster såååå.........hihihi.......

OK, det här betyder bara EN sak.....hehehe.....
Nu äntligen kommer det inte dröja länge förrän ni står och plingar
på vår dörr....hehehe....för vem vill inte pröva på att åka på......


image1388


Framför allt om man är biltokig som du Robin och nu får du ratta
själv dessutom......hehehe.....hur coolt e´ inte det???


Stora GRATTIS kramen från

Vindruvan med familj ;-) !!!!!!!








Kommentarer
Postat av: Linda

Nu måste jag ju gratta dig igen Robin när Druvan har gjort detta inlägg speciellt till dig. GRATTIS!!


2008-05-02 @ 19:41:35

Postat av: Marianne

...och jag mé. Grattis öndkar Marianne igen


2008-05-02 @ 19:47:00

Postat av: Victoria

Gillar din blogg 8)

2008-05-02 @ 20:34:11

Postat av: Mari

Grattis till körkortet Robin! Var rädd om det.
Jag är färdig med deklarationen!! Vilket fredags nöje. Alla blir lyckliga på sitt sätt :)


2008-05-02 @ 20:34:51

Postat av: Bir

Jaha, nu har han altså körkort. Vi åkte till en restaurang och firade nu i kväll. Håkan och jag drack öl/vin. Sedan kunde vi lugnt sitta i baksätet när sönerna satt fram och skjutsade hem oss. En mycket speciell känsla.
Robin fick en återbudstid för uppkörningen, det var därför du hade fel datum i din hjärna.
Vi försöker skicka vårmailet igen, det var några bilder så det blir minst tre mail.
Många fredagskramar.


2008-05-02 @ 21:21:53

Postat av: Bir

Nu hoppas jag att du har fått vårbilderna på mailen. Ska gå ut en sväng och bättra på stegen. Stegge står just nu på 7897.


2008-05-02 @ 22:22:18

Postat av: Bir

Så där ja, genast bättre 10462. Nu ska jag vara lite social. God natt.


2008-05-02 @ 22:55:10

Postat av: Farmor & Farfar

Ett STORT GRATTIS till Robin önskar farmor & farfar.


2008-05-04 @ 08:53:16


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0