Korkad är bara förnamnet



åååh hjälp, idag har jag varit mer än dumdristig, jag erkänner utan krumbukter.
Inte nog med att min stegmätare står på 23207 steg just nu (inte illa vá?)
utan jag har dessutom gjort ett megastort kroppsarbete i trädgården idag.
Vi har en mur på baksidan som jag har försökt borsta ren med en stålborste,
inte hela muren då förstås för det är alldeles för jobbigt,
nää jag är tvungen att ta det i omgångar för det är riktigt skit jobbigt.
Nu skriiiiiiiker naturligtvis min rygg och jag vet att jag får skylla mig själv.
Jag tror ju hela tiden att jag är stålkvinnan och fixar det mesta,
men sanningen brukar komma ikapp mig till slut och den är oftast bitter.
Även om timman är sen så tänker jag lägga mig i ett.............

image1399


...........nu, för att om möjligt lindra mina besvär en aning.
Dyker jag inte upp här i morgon, jaaaaaa då vet ni
att jag inte kan ta mig ur sängen.
Det är verkligen illa nu..........

image1400

Hoppas att vi kan ses i morgon.
Annars får ni hålla ställningarna utan mig.

Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja ibland håller jag med dig Druvan...hoppas nu att det varma badet ger lite lindrig så att du får sova inatt och lova mig: Ta det lugnt imorgon. MAN FÅR VARA LAT IBLAND!!!!!!!!!!!!!


2008-05-06 @ 22:45:53


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0