Lugnt tempo


Jaaa ni......
idag är jag inte lika imponerad över min kropp :-(





Såå dagen ser ut som följer, allt går i ett väääldigt lugnt tempo.
Hos mig iallafall, men jag har sett till att Tobbe har något att
göra under tiden, så han inte är arbetslös....hehehe...

Vädret hos oss är betydligt sämre än vad det var förra veckan.
Jag tror vi har ca 14 grader och regnet hänger liksom i luften.
Man får i allafall inte dåligt samvete att man är inomhus.

Hur ser det ut hos er?

Ha en skön lördag trots allt!



Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja här är det väl inte bättre. För här har inte ens persiennerna åkt upp än. rastning av Melker har dock skett. Vid halvtolv fick jag upp honom. Nu är det väl snart dags igen. Han är inget för sådant här "hundväder" då är det bättre att ligga inne ocj kura.


2008-05-17 @ 14:52:25


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0