Mitt tempo är reducerat idag




image1402


Vill bara tala om att jag är på benen igen.......
.......behövs dock lite hjälpmedel idag.........hehehehe.......
Nääää, var inte oroliga, jag är vid rätt så gott mod trots allt,
men jag måste nog ta mitt liv i ett lite lugnare tempo idag.



Dagens tänkvärda:

Även om vi går sakta
kommer vi fram till slut.


image1403


Vad gör du idag?

Vad som är säkert är att jag kommer inte sitta inne och ruttna
bara för att min rygg är besvärlig, nääää det är jag som har
kontrollen över mitt liv, inte min rygg !!!!!
(önskar förstås att de orden skulle stämma, sanningen är en annan
och det vet ni allihopa som har rygg problem)
Det är underbart väder ute idag igen och jag längtar ut,
får se om jag orkar ta mig ut till slut.


Kramisar / Vindruvan







Kommentarer
Postat av: Marianne

Ett litet tips i all välmening. Stå på knä och luta dig framåt över solstolen. Skönt för ryggen och du kan sola bak...en/delen!


2008-05-07 @ 09:48:00

Postat av: Vindruvan

Jättebra tips, perfekt sätt att få värme på ryggen, MEN gissa att mina grannar skulle hänga ut genom sina fönster och glo och undra hur vi svenskar är funtade egentligen.
Om jag visste att jag inte skulle vara sedd då skulle jag göra det, men nu vet jag att grannarna är väldigt nyfikna så jag tror jag avstår.

Kramisar / Vindruvan


2008-05-07 @ 10:09:21

Postat av: isabel

haha kul bild ! :)

2008-05-07 @ 15:29:13


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0