Morgonhumör




image1391


Gaaaaah............det är ju helt omänskligt att behöva
vakna till väckarklockan 03.50 på en måndagmorgon !!!!!

Jasså, du ligger och gottar dig under täcket fortfarande
och har det bra.........jaaaaa jag ska också krypa ner igen,
för jag tänker inte vara någon duktig husmor och ställa
mig och baka frukostbrödet vid denna okristliga tidpunkt.
Värre är det för stackars Tobbe, han sitter i taxin på väg till
tågstationen för att sen åka till Nürnberg igen. Inte kul alls!

Nu kryper jag ner i min varma säng igen.........

Ciao

Vi hörs när jag har piggnat till lite mer.

Kram / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Ritva

Hoppas du har sovit bra nu och orkar sitta vid datorn och berätta hur gårdagen var. Själv ska jag ringa till verkstad och tala om att snart kmmer min "lilla Xsara" och behöver lyfta sig.Hoppas bilen orkar ända fram så jag slipper gå.
Vädret är molnig och varm. Då blir man inte blöt i alla fall.
Fortsättning följer...


2008-05-05 @ 07:56:57

Postat av: Vindruvan

Hos mig är det ♪soooooommmar sooooooommar och sol♪

Inte roligt det här med bilen Ritva, den är du ju lite beroende av där ute på vischan, hoppas det löser sig till det bästa idag, vi väntar spänt på fortsättningen av din berättelse.

Kram / Vindruvan


2008-05-05 @ 09:59:41

Postat av: Marianne

Käraste Druvan du skulle skriva en bok "Allt för min man". Du har en del att lära ut!
Jag skulle ALDRIG kliva upp så okristligt för att vinka av min man. Men jag har ju i och för sig ingen man. Kanske just därför slår det mig! Snälla skriv den där boken. Jag tror att jag behöver läsa den.


2008-05-05 @ 10:59:23

Postat av: Vindruvan

Hahaha.......det var ju lustigt, Marianne ;-)
Inte behöver du läsa någon sådan bok, du har all den där omtanken i dig redan, det gäller bara att hitta mannen i ditt liv.
Dessutom så är jag ingen "ordbajsare" vilket gör att det aldrig kommer komma ut någon bok skriven av mig, vare sig med titeln "Allt för min man" eller "Att leva utan min dotter i ett år".
Tråkigt men sant, så är det när man inte har talets gåva, men det gör inget för det finns det så många andra som har och de kan gärna plita ner sina rader i en bok om de vill.

Kramisar / Vindruvan


2008-05-05 @ 12:30:22

Postat av: tobbe

Inte bara gaar hon upp med mig, hon goer an ljuvlig Cappucino till mig som jag kan dricka innan jag tar taxin. Du aer guld.
(Jag visste vael att rosorna skulle betala sig med raenta)

Hepp


2008-05-05 @ 12:47:06

Postat av: Ritva

Dagen blev ganska lyckad. Bilen är klar i morgon och den höll hela vägen till verkstad. Billigt blir det förstås inte. Jag som tänkte kolla lite vårkläder...
I Täby var det mycket shopping eller närmare dyr. Jens fick/köpte en ny mobil en sån där svensk modell. Jag däremot köpte världens mest såld och förstås bästa märke. Kan någon gissa? Jag kan hjälpa: det börjar på N och slutar
på a. Nu står den på laddningen och sedan har jag en ny leksak att bli glad eller tokig på.
Vädret blev solig och jag njöt av min promenad till gympan. Jag brukar vanligtvis ta bilen de 1,5 km som det är till skolan.
Du är helt otrolig Druvan som orkar vinka av din man. Jag brukar knappt märka när min man åker i väg.


2008-05-05 @ 21:42:36


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0