Mors dag


Äntligen fick jag lite tid över att sätta ner rumpan vid datorn en stund ;-)


Så jag tänkte då ta tillfället i akt att önska........





.......till alla mammor och framför allt till min egen lilla mamma.
Grattis på Mors dag som sagt, men det sa jag ju i luren alldeles nyss till dig ;-)
Love you!!!!!

Måste ju erkänna att Kristian Luuk räddade mig igår när han avslutade
kommenterandet av Melodifestivalen med att tala om att det just är Mors dag idag.....
......hade faktiskt ingen aaaaaning om det här i det tyska landet.
Har fullt sjå att hålla reda på den tyska juuuu.........


Ha en trevlig söndagskväll !


Kramisar / Vindruvan





Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0