Take care


Jag fick ett par tänkvärda ord skickat till mig från
Marianne alldeles nyss. Tack ;-)
Då tänkte jag mig att jag snyggar till bakgrunden lite
och förmedlar även dessa ord till er därute i cyberrymden.
Kan vara bra att bli lite påmind ibland...eller hur du Mari !!!!
Du minns väl vad jag sa till dig för någon timme sen ?
Jag ska ha rapport....hehehe.....
kanske att jag får den redan till helgen ?
Spännande värre!




Ha en trevlig helg  och ta vara på varje dag
som om den vore en gåva !!


Kramisar / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Vindruvan

Fredags eftermiddag i all ära men nu måste jag ut i jogging/walking spåret innan Tobbe dyker upp ;-)



Ciao


2008-05-16 @ 16:40:39


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0