Tänt


Vem sjutton tände lampan?





......undrar bara.....

Ciao




Kommentarer
Postat av: Marianne

Druvan, skynda dig hit! Här är det sommar! Sitter på min balkong. kommer faktiskt inte ihåg när (vilket år) jag gjorde det sist. Bäst att passa på.

Jobba kan jag göra ikväll.


2008-05-29 @ 12:49:03

Postat av: Vindruvan

Alldeles rätt inställning!!!!!

Ta vara på solstrålarna som om de vore de sista för man vet aldrig vad vädergudarna hittar på.

Jag såg på nyheterna att ni skulle få somrigt väder idag, solen kan jag inte skryta med att vi har hos oss i allafall, men den kommer väl tillbaka får jag hoppas. Nu har jag åtminstonde fått ljuset tillbaka, på förmiddagen var det riktigt dunkelt inomhus så visst finns det hopp även hos mig.



Vet inte om jag vågar mig ut ännu, men jag måste....



Ha en skön dag i solen!!



Kramis / Vindruvan


2008-05-29 @ 13:09:34

Postat av: Maj-Britt

I morse var det en kock som hade stekt mördarsniglar

i småbitar och la det på små brödbitar och bjöd reportrarna på och det var gott. Detta hände på tv 4

man skulle ha en nubbe till. så ni har mycket mat hemma i trädgården Ni kanske kan konservera eller djupfrysa det och ha mat för hela året. Tippset är gratis Varsegod


2008-05-29 @ 18:40:26

Postat av: Ritva

Fy sjutton för sniglarna. Jag får först ta en hel flaska starkt innan jag stoppar i mig en mördarsnigel. Nu är det sommar och jag får äta glass, Magnum skulle vara god;)

Såg precis ett program om kinesor som skönhetsopererar sig och förlänger sina ben. Jag mår illa...


2008-05-29 @ 22:02:55

Postat av: Marianne

Har du fullt upp idag Druvan? Här har vi återigen en kanonsommardag.



Idag fick jag Camilla Läckbergs nya bok, Sjöjungfrun som taöbok så den kan du se fram emot att höra i sommar.

Kramis på er hela bloggfamiljen.


2008-05-30 @ 14:30:01


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0