Måste lära mig dyka


Hej allihopa !

Jag kan förstå att ni har undrat var jag har hållit hus under
ett par dagar nu. Ledsen över det.
 Men jag orkade inte ens titta in här på bloggen
pga att jag har varit väldigt låg.
Vet knappt själv vad det har varit med mig.
(lite orsak vet jag förstås men långt ifrån allt varför jag blev så här låg)
Kallas det vårdepp fast att det är sommar ??
Strunt samma, ville inte förpesta luften med mitt humör här så
jag har hållit mig ur vägen.
Skönt att se att jag har varit saknad i allafall,
OCH självklart har jag saknat ER ALLA ;-)
Ska försöka hålla mig ovanför vattenytan nu,
det har varit lite svårt de här dagarna när jag har varit under........
hade ju behövt kunskapen om att dyka och lite dykutrustning.
Snabbkurs på lill-jollen "Blackan" med Jens som instruktör kanske vore nå´t ?!?





Jag vet att jag ligger efter med stegrapporteringen, men jag lovar att
den kommer komma under dagen, fortare än ni tror kanske för jag
ligger ju riktigt efter vad beträffar kommunikationen här på bloggen.
Ingen är perfekt.........inte ens jag.........hihihihi.......


Era kommentarer under tiden har värmt mitt hjärta TACK
Med det här inlägget vill jag även att ni ska veta att...........






Vi hörs nog igen under dagen!

Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Marianne

Underbart att se och höra att du håller på att sticka näsan över vattenytan igen Druvan. Någon dykkurs behöver du nog inte, men däremot en kurs i hur man på ett lätt, behagligt och säkert sätt stiger mot ytan från djupet igen. Upp det kommer man alltid. Förr eller senare.


2008-05-13 @ 11:09:00

Postat av: Anonym

Hej Pia jag är jätteglad att du har kommit upp till ytan har varit färdig att resa ner till dej jag har varit så orolig må du tro. jätteglad att du är på bättringsvägen Tusen kramisar från svärmor


2008-05-13 @ 11:32:50

Postat av: Linda

ÅÅÅÅHHHHH, va skönt att höra från dig, nu släppte många spänningar o undringar från min kropp. Ha det fortsatt bra kära syster, som sagt ingen är perfekt. Kramelikram Linda.


2008-05-13 @ 16:39:27


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0