Shopping läker







Nääää,faktum är att jag hade en hel del problem att skriva
på tangenterna igår så därför blev det inga fler inlägg.
Var glad att jag överhuvudtaget fick iväg stegrapporten.
Jag tröttnade rejält och stack ut på stan och shoppade.
Befriande.......




När jag sen kom tillbaka tillfredsställd med diverse kassar i handen
så kunde jag tänka klart......
....ahaaaaaa, självklart behövde jag byta batterierna i tangentbordet för
att det skulle kunna tryckas nya bokstäver på skärmen ;-)
Sååå enkelt var det löst !
Men det behövdes ett rejält miljöombyte innan hjärnan fattade galoppen.
Jajajaja.....tekniken o jag går inte hand i hand, jag vet !!!


Dagens tanke:

Var närvarande i det du gör
när du gör det.






Kramisar / Vindruvan






Kommentarer
Postat av: Cattis

hey mamsen!!! saa nu funkar tangenterna igen? :D huer maar du? je hoppas allt aer bra

visst var bilderna coola? hehe jag ser ut som en liten flicka i frisyren eller hur? :P

och tack foer bilderna du skickade oxaa =)

saa nu maaste jag ivaeg igen...plugga fysik och sola ;) det ska bli oever 30 grader haer igen! vart foersvann hoesten (daa det bara var runt 23 grader) naanstans?

puss o kraaam

besooos


2008-05-20 @ 16:29:30

Postat av: Vindruvan

Hej Gumsan!!!

jag mår bra :-S......eller oxå inte.....jag vet inte helt enkelt.....du vet vad jag menar, men jag

var till apoteket idag i allafall och köpte ett naturmedel som kanske hjälper.



Ja bilderna var jättebra, du är snygg som alltid ;-)

Även som "liten" flicka i frissan...hehehe...



Ta vara på solen om du ska vinna vadet...hihihi...

Höst med 23 grader, du e´lite kaxig du!!!!



Puss & Kram

Mamma


2008-05-20 @ 17:02:10

Postat av: Linda

Det är inte så himla lätt med dagens teknik faktiskt, jag menar, nu är ju allt trådlöst o går på batterier. Sladdar behöver man inte koppla längre, men däremot har nog inte våra hjärnor kopplat det ännu för jag är likadan, det tar ett tag innan poletten ramlar ner....... Grattis till Fia lite i efterskott o ett stort tack till pianot. Kram Linda.


2008-05-20 @ 19:41:49

Postat av: Ritva

Här sitter jag i Finland och fryser om händerna. Det har varit minusgrader ute och känns så inomhus också. Tösen triva med kusinerna och jag ska snart iväg och ladda batterierna - shoppa.

Båtresan var lungn och tråkig nästan för Felicia. Hon var enda barnet som inte var ryskt och då är det lite svårare med språket.

Hoppas resten av veckan går bra och batterierna är nu fulladdade.

kram. Ritva


2008-05-21 @ 08:15:57

Postat av: Bir

Sover du Druvan?

Marianne vad gör du?


2008-05-21 @ 10:28:40

Postat av: Vindruvan

Nix jag sover inte, är inte så pratglad bara, men ni kan säkert få igång mig.

Är du ledig idag, Gittan?

Vad gör du en dag som den här?



Kram Druvan


2008-05-21 @ 10:37:56

Postat av: Marianne

Jag har precis varit ute med Melker och ska nu äta frukost!!!! Obs jag har inte som Melker sovit länge. Startade morgonen med huvudvärk och illamående, som vanligt höll jag på att säga, men titt som tätt går det nu många dagar emellan. Sedan var det morgonfikat för att klarna hjärnan. Och så lite frisk luft på det. Nu blir det ett kokt ägg, en halv grapefrukt, lite hallon med keso. Saknar ni brödet. Jag är ingen brödnisse och har aldrig varit det. Gör försök ibland att äta en frukost enligt de som kallar sig kostexperter. Men jag blir sur och stabbig i magen hela dagen efter brödfrukost.

Som ni förstår äter4 jag ju inte lunch sedan utan det blir snarare en lunchmiddag som idag består av lax, spenat och brysselkål. Sista resterna i frysen som sedan ska frostas av och kanske fyllas igen till veckan.


2008-05-21 @ 11:13:52


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0