Vattnas i munnen


Har varit iväg på en cykeltur på f.m. och när jag kom hem
så var det lunchdax och gissa vad jag blev sugen på?
Jaaaa, sushi såklart, de orden sa jag inte för ett par
månader sen....hehehe.....
Men nu så bara älskar jag sushi och kan bli riktigt sugen
på det så att det vattnas i munnen, vilket var fallet idag.
Det här är alltså min lunch och det var jäääääättegott!
Nu väntas kaffeslurken.
Vad har du ätit till lunch?





Ha en skön onsdag!
För oss startar helgen redan....hehehe.....
Hörde jag lite avundssjuka?!?

Tjing Tjingeling / Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja nu blir jag avunds:

Druvan o lillebror- Fredag på en onsdag? Vaddå?

Ritva - Shopping!

Bir. - något hemligt!!!!???

Själv ska jag återgå till räkenskaperna.




2008-05-21 @ 16:16:49

Postat av: Marianne

Måste säga att ni har praktiska lådor för sushi i Tyskland. Ett litet bås/fack för varje bit. Då ramlar dom inte omkull när man bär hem dom.


2008-05-21 @ 16:18:05


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0