1:a Advent



Jag vill börja mina inlägg idag med att önska er alla en trevlig advent !!!
Lite sent kanske, men jag har haft annat i görningen under dagen
så data användandet ligger jag lite efter med kan man säga.

Nu har jag lite tid till övers och jag ska ta itu med att redigera lite bilder
för att ni ska få ta del av vem det var som vann kampen...hehehe.....
Jag ber er om lite tålamod bara, men det kommer ett resultat snart, jag lovar.












Trevlig advent till er alla önskar

Vindruvan





Kommentarer
Postat av: Marianne

Nu är lägenheten utstädad och tömd och dörren stängd och låst för sista gången av mig. Imorgon är det nyckelöverlämning och bilinlämning på verkstan. Något adventspynt har jag inte hunnit med ännu


2008-11-30 @ 20:25:21

Postat av: JULIA

^^ mysiga bilder :)

2008-11-30 @ 20:35:22

Postat av: Vindruvan

En sak i taget, Marianne, fortare går det inte !!

Roligt att lägenheten är ur världen, nu kan du blicka framåt och njuta av att snart....ja....snart är det dags att flytta in i ditt nya boende, HÄRLIGT!!



Kram Druvan


2008-12-01 @ 10:00:39


Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0