Fars dag


 

Ni vet väl om att det är.......





.....idag ????
Dock inte i Tyskland utan det är svensk fars dag som firas idag.
Kunde tyvärr inte besöka min pappa och gratta honom eftersom
avståndet är rätt häftigt långt, men han gladdes lika mycket över
telefonsingnalen från mig så det var ju bra :-)

Det blev ingen skönsång vid sängkanten idag....ledsen för det Tobbe,
men det berodde på att vi hade nattagäster här så vi fick ta igen det vid
eftermiddagsfikat istället.
Gick ju bra det också antar jag.


Var ju rätt så skönt att få sova ut eftersom min natt sömn blev ju lite störd
kan man säga. Tjejerna kom inte hem förrän 03.45 inatt/ i morse och
hönsmamma som jag är hade jag lite svårt att sova.
Partyt deras hade varit jättekul !!


Ha en fortsatt trevlig söndag !!


Kramis / Druvan







Kommentarer

Skriv gärna något !

Vad kallas du för ?
Vill du vara ihågkommen ?

Lämna gärna din E-postadress ! (Jag håller den hemlig)


Har du en Blogg ?


Här kan du skriva vad du tycker och tänker !

Trackback
RSS 2.0